Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe Mayas

De Mayas

133 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
E
EchelonLid
01-01-2024, 00:00
#1
idd

een van de mooiste trips (visueel gezien) die ik ooit heb gehad.
tripreportje volgt nog

maya's...zucht :)
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heerlijke tripjes altijd. Inderdaad lekker helder, en een goed aantal mics + visuals. Had ooit eens een aantal gehaald en geniet inmiddels al langer dan een jaar ervan :hearteyes:

Laatst een panaramix gehad, Dat was een stevige trip van 18 uur na een hele. Leuke visuals maar een grote mind fuck. Was helaas (nog) niet getest, ik wacht nieuwsgierig op de resultaten :wave:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Echelon zei:
ben ook wel benieuwd naar de resultaten...
kun je misschien iets meer vertellen over de mindfuck? of was ie te persoonlijk van aard?
Klik om te vergroten...

ik bedoel ermee dat alles heel langzaam leek te gaan(geen besef van tijd)
Ergens een soort alertheid in de zin dat je elk moment bewust meemaakt.
Dus even naar de wc leek 5 min te duren, een film duurde een dag voor mijn gevoel, en alles was zo mooi dat ik eigenlijk voornamelijk verwonderlijk naar allemaal patronen en aura's aan het kijken was, Kortom het was een horizontale trip zoals ik dat noem.
Niets bijzonders dus maar wat sterker (mindfuck) dan ik (tot) nu toe heb gehad. :wave:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#4
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hmm ik had ooit 50 van die heerlijke mayas. Zijn er nu nog maar 7 van over ofzo :P
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#6
dirtbag zei:
slechte hoffmannetjes? man van degene die ik gebruikt heb zag ik mensen hun echte gezicht nieteens meer!
Klik om te vergroten...

Sja ik vind zo ook juist tering heftig, dacht op een gegeven moment dat realiteit zoals wij die dagelijks ervaren niet meer bestond :openmouth:, muziek bleef hangen en hoorde ineens muziek in mijn kop door het geluid gemixed worden, tien dubbele snelheid sync met het hangende geluid! En nog een nummer, en nog een nummer echt vier platen door elkaar allemaal sync. Alsof dat niet erg genoeg was hoorde ik ineens een superzware demonische stem heel duidelijk van alles zeggen alsof ik de weg tussen tijd en ruimte had gevonden en niet werd toegelaten :confused: ! Leek echt uren te duren, bleek in totaal maar iets van 20 minuten te zijn. Vond het wel een heel spannende ervaring , maar toch een beetje eng en freaky. Zal je maar gebeuren zit je in ene keer vast tussen tijd en ruimte, ben je dan dood of levend??? Was zo erg zelfs dat ik daarna eigenlijk nog maar 1 keer een kwart zegeltje heb genomen, net genoeg om niks te voelen :P !

Doe me dan maar de tunnel van vrede en lieve stemmen als je denkt al overleden te zijn door een overdosis paddo's (2,5 portie), alcohol en veel teveel hash joints. Die maya's waren wel heel helder en filosofisch maar nam er zo een paar achter elkaar, dit zijn de echte trips naar mijn idee... Voor dat je beseft wat je te wachten staat is het al veel te laat :rockband:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#7
Er zijn meerdere hofmmannen in omloop natuurlijk...
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#8
idd, ik heb hoffmann met 50mics erop, die zijn niet zo super hoor.
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#9
klotehoffmannekes zijn het :angry: :angry: :angry:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#10
die van 50Mics zijn wel makkelijker te doseren. dan als je moet gaan priegelen en nadenken in hoeveel stukjes je een klein zegeltje moet gaan knippen
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#11
het gaat niet om de dosering,want een vriend voelde zich er niet lekker van :angry:
leve de mayas!!!
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
'T gaat volgensmij wel om de doseringen al gaan er natuurlijk verschillende rond. Ik heb hofmanns die ik echt niet vind onderdoek voor de maya's op een punt na: het aantal ug, van die hofmanns moet ik meer dan een zegel nemen voor het zelfde effect maar ze zijn echt niet 'slechter' ofzo, ook gewoon prima zegels, ik geloof niet zo in dat zegel verschil, weet alleen dat de maya's buitengewoon fijn waren, maar voor de rest is het in mijn ogen gewoon allemaal LSD.
c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#13
het ging om 110 mics hoffmans,als ik nog geen visuals heb bij 110 mics...weet ik het niet meer hoor :openmouth: ,bij de mayas(180 mics )was dat zoveel beter :rolleyes: ,ik neem nu al een tijdje (met mate hé)hoffmans(eerst 55 mics) en nu (110 mics),oftewel ben ik gek,oftewel zijn er gewoon slechte zegels in omloop...ik opteer voor allebei :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#14
je zou idd beter beide opteren, want er zijn altijd slechte en goede zegels inomloop.
het hangt er gewoon vanaf wie ze maakt
hoeveel lsd hij er op doet, en welke print hij gebruikt. ze zijn er nog altijd vrij in welke hoeveel met welke print :)
j
jengLid
01-01-2024, 00:00
#15
hoi iedereen,

had het afgelopen jaar 50 hoffmans op de kop kunnen tikken en ze waren echt super !

daar stond je van 1 al van op je kop, maar later toen ze spijtig genoeg op waren had ik nog 25

andere hoffmannetjes (op die print stond ORIGINALS) kunnen kopen en die waren zo

teleurstellend slecht dat was echt dik balen.

je moest er al 2 a 3 tegelijk van nemen en dan vielen ze wel mee maar waren lang niet zo sterk

dan die andere hoff van 1 stuk.

kon ik die mayas maar vinden!!! want spijtig genoeg heb ik geen bron meer om te gan :(

grtzz
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb al 3 verschillende hofmannen gezien.

een met +/- 50 mics erop
een met +/- 85 mics erop
een met +/- 165 mics erop
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik heb er al twee van gehad,
50 en 165 mics ik vond zo echt allebij goed :grin:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ja ze zijn ook wel goed, maar die 50mics had ik 1 zegeltje, en voelde niet barveel. (6e x LSD)
Terwijl ik mijn eerste keer LSD van 50mics de pan uit tripte :grin:

Maarja, gewoon meer nemen als er minder op de zegels zit voor hetzelfde effect lijkt mij.

xx
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#19
vogel zei:
gNuxx zei:
true, alles gebeurt tussen je oren :wink:
Klik om te vergroten...


echt alles,, bij jouw wel ja gNuxx,, jij bent zielloos :grin:


this maar een geintje he,, vat de kritiek niet te hoog op,,,
zoals prikkelbare sjamanen wel is willen doen

:wave:
Klik om te vergroten...

Pas op, de volgende beelden kunnen schokkend zijn!



Hier nog een boek

c
cronosLid
01-01-2024, 00:00
#20
natas zei:



Men heeft mij vertelt dat dit mayas zijn, was inderdaad een van de betere dat ik al heb genomen.
heeft iemand afbeelding van volledige blotter?
Or even better: ik wil ze wel terug "zien" in real life.
Klik om te vergroten...




:hearteyes: :grin: :hearteyes: :grin: :hearteyes: :grin: :P :P :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."