Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZo vaak MDMA dat het niet meer lekker is

Zo vaak MDMA dat het niet meer lekker is

19 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
J
JenLid
01-01-2024, 00:00
Het zijn fases dat ik gebruik het heeft geen gemiddelde eigenlijk. Soms gewoon helemaal los een paar maanden lang en dan ineens weer helemaal niks :)

Nu helemaal gek met de GHB lastige drugs maar wel het beste gevoel.
J
JenLid
Quinn zei:
daarbij zie ik dat je ook niet bepaald afwisseling hebt.
Klik om te vergroten...

Jawel hoor af een toe aan de GHB dan neem ik sws geen M. Heb ook Keta avonden met vrienden dat doen we dan helemaal vanaf nuchtere staat. Ik doe ook LSD en DMT en 4HO-Met. Ik gebruik alle soorten drugs.

Alleen 2013 zaten we er zo in met zijn alle dat op Donderdag iedereen samen kwam en dat was ook teveel dat weet ik. Alleen mijn vraag is of iemand ook gewoon na jaren geen MDMA meer aan kan of je op een gegeven moment een grens bent gepasseerd.
J
JenLid
Quinn zei:
ik weet niet over wat voorn doseringen het bij jou gaat
Klik om te vergroten...

Pillen van 220 of 240 doe ik door de helft want het heeft toch geen nut om zoveel erin te gooien want dan word ik moe. Dan in de verloop van de dag elke keer bijtanken.
Dus wel gewoon goed MDMA gebruik.
Q
QuinnLid
Jen zei:
Pillen van 220 of 240 doe ik door de helft want het heeft toch geen nut om zoveel erin te gooien want dan word ik moe. Dan in de verloop van de dag elke keer bijtanken.
Dus wel gewoon goed MDMA gebruik.
Klik om te vergroten...
wait wait hoevaak pak je een pilletje mdma per jaar ? ik dacht geen crystal vorm mdma niet pil vorm xtc
J
JenLid
Quinn zei:
wait wait hoevaak pak je een pilletje mdma per jaar ? ik dacht geen crystal vorm mdma niet pil vorm xtc
Klik om te vergroten...

Allebei ligt eraan soms kunnen we aan goede pillen komen en soms MDMA dus eigelijk beide. :)
Q
QuinnLid
Jen zei:
Allebei ligt eraan soms kunnen we aan goede pillen komen en soms MDMA dus eigelijk beide. :)
Klik om te vergroten...
en hoevaak pop je een pilletje per jaar ? en pak je een vingertje crystallen ? ( gemiddeld ) van de jaren dat je hebt gebruikt
J
JenLid
Quinn zei:
gemiddeld
Klik om te vergroten...

Ik probeerde altijd 2 maanden er tussen te laten zitten. Vroeger in de Hardcore tijd jaren 90 ook wel eens wekelijks gebruikt en dan de zomer van 2013 elke week gebruikt.

Wacht jij ook normaal 2 maanden en hoeveel mg gebruik je op een avond of dag?
Q
QuinnLid
Jen zei:
Ik probeerde altijd 2 maanden er tussen te laten zitten. Vroeger in de Hardcore tijd jaren 90 ook wel eens wekelijks gebruikt en dan de zomer van 2013 elke week gebruikt.

Wacht jij ook normaal 2 maanden en hoeveel mg gebruik je op een avond of dag?
Klik om te vergroten...
Misschien komt het doordat je het vroeger zo hardcore hebt gebruikt dat de gevolgen nu pas beetje komen ? ik weet niet heb zelf geen hardcore mdma gebruik gehad.

Ik zelf wacht altijd 2/3 maanden. soms wel eens stiekem wel 2 avonden achter elkaar of een kortere periode maar daarna wachte ik altijd weer langer. daarmee ben ik nu gestopt. ik pak met mdma crystallen gewoon een goeie vinger. daarintegen bij xtc lig ik op 200/400 mg. ik ben daarintegen een fan van combinaties van drugs moet wel zeggen dat het riskant is ook al denk ik te weten wat ik doe soms is er altijd een risico.

Jen zei:
Het zijn fases dat ik gebruik het heeft geen gemiddelde eigenlijk. Soms gewoon helemaal los een paar maanden lang en dan ineens weer helemaal niks :)

Klik om te vergroten...
ik zou even @Raver topic lezen genaamd ik kan niet meer.. als ik jouw was zou ik stoppen met ghb het is me der namelijk 1

(Maak de laatste tijd veel terug koppelingen betreft ghb naar raver topic omdat het echt een goed en duidelijk topic is wat je wel aan het denken zet betreft ghb
J
JenLid
Quinn zei:
als ik jouw was zou ik stoppen met ghb
Klik om te vergroten...

Ik heb al die fouten gemaakt en heb ook die topics gelezen en gesproken met mensen.
Ik weet nu wat ik doe en ken de gevaren van GHB maar al te goed.

Ga daar niet mee stoppen is de lekkerste drugs. Duurde even voor dat ik wist hoe ik er mee om moest gaan.
T
TechnoChickenLid
Jen zei:

Klik om te vergroten...
Dat is het hem dus. De 3 maanden regel is er niet voor niets. Behalve dat het hartstikke slecht voor je is om zo vaak te gebruiken in een korte tijd, wordt de werking natuurlijk ook steeds minder. Heb hier meerdere verhalen gelezen van mensen die ook amper meer wat voelen, of zich niet goed voelen van mdma na het te hebben misbruikt.

Ik zou er gewoon een hele tijd links laten liggen en het over een paar jaar ofzo weer een proberen.
J
JenLid
Quinn zei:
hardcore
Klik om te vergroten...

Met Hardcore bedoelde ik gabber tijd :wink:
J
JenLid
TechnoChicken zei:
Ik zou er gewoon een hele tijd links laten liggen en het over een paar jaar ofzo weer een proberen.
Klik om te vergroten...

Ja paar laten liggen maar nog steeds niet leuk.
Heb het dit jaar ook helemaal niet genomen want waarom iets nemen waar je je niet goed bij voelt.
Vroeg me af of iemand hier was die het zelfde heeft na jaren niet gebruiken.
B
BasLid
:tearsofjoy:
P
PompenLid
Ik heb een week lang zo veel xtc gedaan dat het niet meer werkte.
Na 10 pillen in 5 dagen, was alle werking verdwenen & deed zelfs 2 pillen achter elkaar slikken niks meer.
Moet wel toegeven ik ben optimaal hard gegaan die week.

Nu al weer een jaar geen XTC/MDMA aangeraakt dus het word weer magisch soon.
T
ToetjesMonsterLid
Pompen zei:
Na 10 pillen in 5 dagen, was alle werking verdwenen & deed zelfs 2 pillen achter elkaar slikken niks meer.

Klik om te vergroten...

Hoeft niet. Ik word er alleen nog maar knettervaag van, niks aan.
S
Sally TessioLid
Het is niet zozeer dat je serotonine tank leeg is, die vult wel weer. Het is meer dat je serotonine receptoren - het deel van een neuron dat de overdracht van een ander neuron kan ontvangen - deels gesloopt zijn door dit type gebruik. Het lijkt grotendeels einde verhaal voor je. :(

Pompen zei:

Klik om te vergroten...
Je zou nog weleens van een koude kermis thuis kunnen komen.
A
AnunnakiLid
Jen zei:
Ik heb al die fouten gemaakt en heb ook die topics gelezen en gesproken met mensen.
Ik weet nu wat ik doe en ken de gevaren van GHB maar al te goed.

Ga daar niet mee stoppen is de lekkerste drugs. Duurde even voor dat ik wist hoe ik er mee om moest gaan.
Klik om te vergroten...
Je kent de gevaren maar al te goed maar je blijft toch gebruiken omdat je het de lekkerste drugs vind..

Dat betuigt niet echt van veel zelfbeheersing ofzo, waarschijnlijk ook hoe MDMA je gesloopt heeft :sweat:
T
TechneutLid
MDMA werkt voor mij ook niet meer zo als het hoort. En ik heb nooit extreem veel gebruikt, wel de 3-maanden regel vaak overschreden vroeger. Het is voor mij nu helaas een chasing the dragon effect geworden.
J
JenLid
Ik gebruik MDMA al vanaf 1997.
Dat is een hele lange tijd.
Als ik eenmaal bezig ben met feesten komt het wekelijks voor maanden lang.
Maar vaak stop ik ermee wanneer het effect niet meer lekker is als je weer gebruikt.

Ik heb pauzes van 3 jaar gehad en soms 2 jaar. En het is alleen in verschillende periodes in mijn leven geweest.

Maar in 2013 ontdekte ik de techno scene en kreeg ik een nieuwe vrienden groep met veel mensen.
De zomer van 2013 ben ik ook elke week aan de MDMA geweest en nog een hoop andere drugs. Vaak 3 dagen doorhalen van feest naar festival naar parkjes en thuisfeestjes.

Maar op een gegeven moment ging ik natuurlijk niet meer lekker op de m dus uiteindelijk kwam alles tot zijn einde.
2014 ben ik een heel jaar nuchter geweest van alles om 2013 te kunnen verwerken.
Toen ben ik in 2015 weer begonnen met MDMA. Maar nog steeds ging ik er niet meer lekker op. Nog wel een aantal keer geprobeert tot nu toe maar vind de werking niet fijn meer.

Ik weet ook dat mijn gebruik niet normaal was in 2013 maar dat was een van de leukste jaren ooit. En had het voor geen goud willen missen en als ik het over moest doen had ik het zo weer gedaan.

Hebben mensen hier meer ervaring mee?
Ik weet dat mijn serotonine tank een klapper heeft gehad maar ik ben nooit depressief geweest of last gehad van andere dingen. Alles lijkt gewoon normaal. Alleen als ik MDMA neem word ik eerder naar dan happy.
Zit er een eind aan het gebruik van MDMA want zo lijkt het wel.
Q
QuinnLid
Zo te horen is de hoeveelheid waarin je de enkele drug gebruikt tevaak naar mijn mening, in eerste instantie zou ik een drug sowieso niet tevaak doen. daarbij zie ik dat je ook niet bepaald afwisseling hebt. veel mensen in mijn omgeving hebben altijd een voorraadje liggen van meerdere drugs. wisselen het per maand / per keer af om zo te zorgen dat de effecten van de drug leuk blijven. inplaats van dat je dat tussenjaartje pakt kan je misschien beter de hoeveelheid die je in 2013 nam verdelen over 2013 en 2014.

Betreft mdma zit ik nog altijd bij een netjes gedoopte vinger in het zakje alleen ik weet niet over wat voorn doseringen het bij jou gaat. ik zou sowieso wat meer wisseling in het soort drugs gaan doen en wat minder vaak. 1 weekend hard feesten kan prima daarintegen dus vat het niet raar op.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."