Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTerugkerende hallucinatie op MDMA + wiet

Terugkerende hallucinatie op MDMA + wiet

3 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
T
TrebbieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal,

Er zijn al veel topics over het hallucineren op de combinatie van MDMA + wiet, maar ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die iets vergelijkbaars als ik meemaken.

Voorafgaand wil ik zeggen dat ik altijd mijn pillen laat testen, genoeg (3 maanden) rust tussen de tripjes door pak en al jaren ervaring heb met deze drugs. Op het begin van mijn trip-carrière gebruikte ik alleen MDMA met dezelfde vriendengroep. Deze vriendengroep is uit elkaar gevallen, en ik spreek ze vrijwel nooit meer. Ik heb andere goede vrienden gemaakt, maar deze zijn niet geïnteresseerd in MDMA. Ik hou er niet van om te spacen met mensen die verder nuchter zijn, dus nu doe ik om de zoveel tijd een solo tripje in een thuissetting. Lekker muziekje aan en gaan!

Ik weeg 125 kg en gebruik gedurende zo’n trip 200-300 mg. Ik weet dat dit aan de hoge kant is, maar ik heb niet het gevoel dat ik dan te hard ga. Ik hou er van om gedurende de hele trip lekker veel te blowen.

Ik ben bekend met de gebruikelijke hallucinaties: gezichten die vervormen, maskers, brillen, dieren, dranghekken, je denkt voor een paar seconden iets te zien en dan is het weer weg. Deze heb ik allemaal wel eens gehad, maar sinds dat ik in mijn eentje trip heb ik een hallucinatie die elke trip terug komt: mijn vriendin. Ik denk dat zij er dan echt bij is en ik praat dan zelfs met haar, totdat ik merk dat ze niet terug praat en realiseer dat het een hallucinatie is en dan verdwijnt ze. Vaak lach ik daarna in mezelf van verbazing. Ik vind dit nooit eng of vervelend, maar ik vraag me af of andere mensen ook andere personen hallucineren, waar ze zelfs tegen gaan praten. En denken jullie dat wiet hier een grote rol in speelt?

Daarnaast vind ik het vreemd dat in mijn solo trips elke keer specifiek mijn vriendin terugkomt, en dat in de gezamenlijke trips mijn hallucinaties veel meer random leken; dieren, maskers etc. Heeft iemand daar nog een kei logische theorie voor?
Z
ZweibeinerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een reden die ik kan bedenken waarom je je vriendin ziet, is omdat je graag zou zien dat ze erbij was. M vind ik zelf een drug die je met andere mensen moet nemen, omdat ik graag mijn liefde laat zien.
Toen mijn vriend nog niet mee deed, was ik in mijn trip ook vaak bezig met hem het naar zijn zin maken. Ik kan me voor mezelf niet voorstellen dat ik de drug alleen zou willen nemen.

Ik herken het wel een beetje wat je schrijft. Ik vind de hallucinaties super tof, op het moment dat ik zie weet ik ook dat het niet echt is. Maar het kan er zo echt uitzien, niet van nep te onderscheiden. En juist dat vind ik erg gaaf! Van milde dingen dat de stoppels van mijn vriend zijn baard veranderen in allemaal kleine veertjes met verschillende kleuren, tot ik een tekenfilm zit te kijken op de wang van mijn vriend.
Ik begin wel pas met blowen aan het einde van de trip, wanneer ik in de comedown zit. Tijdens heb ik geen tijd daarvoor, knuffelen en praten en andere dingen vind ik dan belangrijker dan de joint. Maar ik trip dan ook samen met mijn vriend, wat een groot verschil kan maken met als je alleen tript. Mijn vriend heeft trouwens helemaal geen visuals, terwijl we ong. dezelfde dosis hebben kwa mg-gewicht ratio. Ik denk dat sommige mensen er dan ook wat gevoeliger voor zijn dan andere, geen idee of dit ook klopt.

Soms heb ik niet helemaal in de gaten dat het een hallucinatie is. Zo heb ik bijvoorbeeld wel eens gehad dat ik in bed nog even iets aan het kijken ben. Dan zie ik een van mijn honden voor het scherm lopen en wil ik ze wegduwen, of bij me pakken zodat ik het scherm nog kan zien. Vervolgens bleek er dus geen hond te zijn. Met mijn ogen dicht zie ik nog steeds hele reële dingen, waardoor ik ook dan wel eens iets heb geprobeerd te pakken, of weg te zetten. Iedere keer dat ik erachter kom dat het de rug is, moet ik ook altijd weer even flink om mezelf grinniken.

In het kort, ik kan me wel een beetje vinden in je verhaal.
T
TechnoChickenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Beetje een late reactie maar ik kan mezelf hier goed in vinden.
Ik heb na een avondje x (als ik iets meer dan genoeg heb genomen) ook dat ik kan gaan hallucineren. Als ik nog met vrienden ben zie ik brillen, baardjes, zombie gezicht en nog wel meer.

Maar zodra ik dan thuis in mn bed lig en ik heb mn ogen dicht lijkt het alsof ik nogsteeds bij mn vrienden ben. Ik kan ook serieus gesprekken aangaan met iedereen die er bij dat feestje was. Als ik dan mn ogen open doe lig in natuurlijk gewoon in mn bed en moet ik best lachen omdat het best debiel is haha. Echt bizar hoe je zo kunt denken!

Gelukkig praat ik niet hardop dan anders zou mn moeder wel denken haha.
F
Fem420Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Trebbie zei:
Hallo allemaal,

Er zijn al veel topics over het hallucineren op de combinatie van MDMA + wiet, maar ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die iets vergelijkbaars als ik meemaken.

Voorafgaand wil ik zeggen dat ik altijd mijn pillen laat testen, genoeg (3 maanden) rust tussen de tripjes door pak en al jaren ervaring heb met deze drugs. Op het begin van mijn trip-carrière gebruikte ik alleen MDMA met dezelfde vriendengroep. Deze vriendengroep is uit elkaar gevallen, en ik spreek ze vrijwel nooit meer. Ik heb andere goede vrienden gemaakt, maar deze zijn niet geïnteresseerd in MDMA. Ik hou er niet van om te spacen met mensen die verder nuchter zijn, dus nu doe ik om de zoveel tijd een solo tripje in een thuissetting. Lekker muziekje aan en gaan!

Ik weeg 125 kg en gebruik gedurende zo’n trip 200-300 mg. Ik weet dat dit aan de hoge kant is, maar ik heb niet het gevoel dat ik dan te hard ga. Ik hou er van om gedurende de hele trip lekker veel te blowen.

Ik ben bekend met de gebruikelijke hallucinaties: gezichten die vervormen, maskers, brillen, dieren, dranghekken, je denkt voor een paar seconden iets te zien en dan is het weer weg. Deze heb ik allemaal wel eens gehad, maar sinds dat ik in mijn eentje trip heb ik een hallucinatie die elke trip terug komt: mijn vriendin. Ik denk dat zij er dan echt bij is en ik praat dan zelfs met haar, totdat ik merk dat ze niet terug praat en realiseer dat het een hallucinatie is en dan verdwijnt ze. Vaak lach ik daarna in mezelf van verbazing. Ik vind dit nooit eng of vervelend, maar ik vraag me af of andere mensen ook andere personen hallucineren, waar ze zelfs tegen gaan praten. En denken jullie dat wiet hier een grote rol in speelt?

Daarnaast vind ik het vreemd dat in mijn solo trips elke keer specifiek mijn vriendin terugkomt, en dat in de gezamenlijke trips mijn hallucinaties veel meer random leken; dieren, maskers etc. Heeft iemand daar nog een kei logische theorie voor?
Klik om te vergroten...
Ik heb het zelfde kwa hallucinatie bij mij komt elke keer een pizza punt met armen en bene naast me staan of als k op school pak uit de muur maar en ik space altijd alleen'
Maar 200mg is dat niet weinig ik weeg 80ofzo en pak 220 250 en soms werkt t gewoon niet dan moet k er 2 pakke

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."