Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Sally Tessio zei: @TechnoChicken Mijn familie wordt geplaagd door verslaving, waaronder mijn vader en mijn broer. Mijn broer is echter recent gestopt met roken en voor het grootste deel met blowen na het lezen van 'De Opluchting' van Jan Geurtz. Ik ben niet zo van de zelfhulpboeken aanraden, maar dit boek schijnt voor aardig wat lezers toch de trick te doen. De auteur verzoekt je niet om te stoppen tijdens het lezen. Dat kan je daarna doen, of dat gebeurt al tijdens het lezen. Mijn broer heeft inmiddels de helft gelezen en heeft al twee maanden geen peuk aangeraakt. Klik om te vergroten... Ahh nice thanks! Ik zal het boek eens opzoeken. En wat goed van je broer, het is echt best pittig hoor. Afgelopen vrijdag wezen stappen en zaterdag mn verjaardag gevierd, waren echt 2 hele moeilijke dagen om geen sigaret aan te raken met een drankje op. Maar ik heb volgehouden!"
"Heel veel succes! En wat fijn dat je man ook stopt, kunnen jullie elkaar steunen."
"Spookie zei: Pffffffffff, wat een tweestrijd in mn kop. Zoals al jaaaaaaaaaaaaren. Was klaar met mn werk en alles in mn lijf schreeuwde om niet te gaan........ Ben toch gegaan, maar na 10 minuten daar gestaan te hebben...... Ben ik naar huis gereden zonder wiet. Dan zou ik nou een klein beetje trots kunnen zijn, maar ik baal dat ik niet kan blowen. Het is om dood ziek van te worden. Ik wil zo zo zo graag een leven zonder blowen. Dan zou het toch hartstikke makkelijk moeten zijn? Maar hoezo is het dat dan niet? Dat stukje kan ik maar niet begrijpen..... En als ik verhalen lees van mensen die gestopt zijn met blowen dan moet ik me zoveel beter gaan voelen. Maar nu zie ik dat echt niet in. Gisteren las ik dat je onder andere ook spierpijn kunt krijgen wanneer je stopt met blowen, en toen dacht ik...... ja tuurlijk, maar t kan echt. Want ik heb vreselijk spierpijn. Man man man wat ik wil ik graag blowen. Niet doen blijf er van af!!!!!!!! Klik om te vergroten... Super goed van je, hou vol"
"Janey zei: Herkenbaar ik had daar ook last van de eerste 2 weken. Die afkickverschijnselen zijn maar voor korte duur, ten minste dat was bij mij. Alles komt goed het heeft ff zijn tijd nodig. Droom jij ook zoveel? Ik heb zo’n gekke rare dromen wat ik nog nooit heb gehad niet normaal! Ik hoop dat je snel van je afkickverschijnselen af bent, hou ons op de hoogte als je wilt. Succes man! Klik om te vergroten... Ik had de eerste 2 weken na het stoppen ook echt bizar rare dromen. En vooral enge ook, maar vond het wel lachen want had lang niet meer gedroomt."
"Diehard-hiphop.fan zei: True wel lachen maar ze kunnen soms ook echt eng raar of kut zijn en lijken opeens bloed echt zoals vandaag had ik gedroomt dat ik weer ging blowen en toen ik in me droom weer een beetje nuchter werd ik zo dacht kut wat heb ik gedaan was net halverwege toen ik wakker werd moest ik het nog ff verwerken en of het een droom was of gisteren gebeurt was gelukig was het een droom hoelang ben jij nu gestopt? en ook voor altijd? Klik om te vergroten... Ohhh nee dat zijn geen leuke dromen nee haha echt een mind fuck.. Ik ben nu sinds vorigjaar mei?? Gestopt. Ik weet het eerlijk gezegd niet. Maar best al een tijdje. Ik kon er niet goed meer tegen, elke keer als ik al 1 of 2 haaltjes nam had ik al het gevoel dat ik bad ging. En als je eenmaal die angst in je hebt om bad te gaan van wiet gaat dat je hoofd ook niet meer uit. Ben het ook niet van plan het ooit nog eens te gebruiken"
"Diehard-hiphop.fan zei: Dat had ik ook een tijdje toen ik een keertje bad ben gegaan maar toen ging ik ombewust meer blowen elke dag na 2 weken geen last meer van gehad en na een maand was ik weer de oude maar ben er nu wel klaar mee! gebruik je nog wel andere dingen of ben je net als mij helemaal clean? ookal gebruikte ik alleen Cannabis Tabak en alcohol Klik om te vergroten... Tabak ben ik ook mee gestopt sinds nu bijna 2 maanden. Heb het er soms nog moeilijk mee maar hou me sterk. Gebruik soms nog x wanneer dat kan, 2cb heeel soms als het toevallig op mn pad komt en alcohol drink ik ook nog zo nu en dan. Ben ook nogsteeds erg benieuwd naar lsd.. maar durf het niet echt ofzo"
"Mindless zei: Hoeft niet zo te zijn. Ik had dat ook een tijd lang (me met wiet steeds 'op het randje' van bad gaan voelen zitten). Het is imo slechts een teken van niet genoeg bewustheid hebben gebracht in je angsten, voornamelijk wanneer je nuchter bent. Wanneer je angst omhoog komt niet weten hoe daarmee om te gaan. En los daarvan wiet gebruiken met te weinig cbd t.o.v. thc. Ik gebruik sinds een tijdje nu ook cbd olie en dat alleen maakt al een huge verschil. Niet dat ik mensen wil aanmoedigen om toch weer aan de wiet te gaan. Hartstikke goed dat je er geen behoefte meer aan hebt. Dat is het allerbeste denk ik. Klik om te vergroten... Klopt, heb je gelijk in! Heb er ook niet echt moeite voorgedaan om over de angst na te denken. Toen dit meerdere malen was gebeurt (het bijna bad gaan) was ik er al klaar mee omdat ik er echt bang voor was. Hoe zou ik er over kunnen nadenken? Want ik kan er voor mijn doen niets positiefs meer uithalen ofzo.. elke keer als ik aan wiet denk denk ik bahh.. wat een rot spul. Terwijl dit 2 jaar terug zo anders was.."
"Iemand rotterdam rave aankomende zaterdag?"
"Back to the 90's"
"Ongeveer 5 jaar aan nicotine. Sinds eergister voor de 2e keer gestopt met roken. 1ste keer zwaaar mislukt (5 dagen volgehouden maar werd toen echt gek in mn hoofd door de trek in een sigaret) Nu heb ik zo een elektrische pen gekocht met van die vloeibare vulling met 12 mg/ml nicotine. Best te doen. Eerst volgende vulling die ik ga halen neem ik 6 mg/ml nicotine zodat ik kan afbouwen. Ben beniewd of ik het ga volhouden haha!"