Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMdma buiten gebruiken

Mdma buiten gebruiken

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
T
TripEekhoornLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heyy,
Een paar maanden terug heb ik mdma thuis gebruikt, dit verliep hartstikke goed en het was een geweldige ervaring, ik wil het nog een keer gaan doen alleen dit keer buiten, hebben jullie nog tips of dingen waar ik aan moet denken tijdens het gebruik van mdma buiten, en is er iemand die dit al eens gedaan heeft die kan vertellen hoe het is om buiten te gebruiken?
Groetjezz
D
DeProfeetLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik persoonlijk vind buiten gebruiken het leukste. En dan niet op een festival of iets maar gewoon met vrienden in de natuur/speeltuintje etc. Van MDMA word ik namelijk zo enorm druk in m’n hoofd dat ik al die drukte van een festival erbij echt niet nodig heb. Ik vind het effect dus ook veel fijner als de omgeving redelijk rustig is.

Leuke dingen om te doen zijn in een speeltuin ofzo een beetje vaag rond te klimmen of om in het gras te gaan liggen ofzo. Altijd als ik van tevoren dingen bedenk om tijdens m’n trip te doen komt het erop aan dat ik het vergeet onder invloed. Dus vertel het ook tegen je vrienden want je gaat het geheid vergeten.

Verder veel plezier en geniet ervan!
T
TripEekhoornLid
01-01-2024, 00:00
#3
Thx, het zal idd gewoon buiten met wat vrienden zijn niet op een festival, ben benieuwd hoe het is :)
T
TechnoChickenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik sluit me helemaal aan bij wat DeProfeet zegt. Ik vind het heerlijk om lekker rond te lopen met muziek door het bos met vrienden. En inderdaad een speeltuintje opzoeken, wel moet ik er bijzeggen dat je echt moet uitkijken als je op dingen gaat klimmen! Want je kan denken met wat MDMA op dat je heel de wereld aan kan en dat je van klimrek naar klimrek kan springen, maar ik heb me goed vergist :sweatsmile: Zorg dat je genoeg water bij je hebt en een opgeladen telefoon is ook wel fijn :) geniet ervan!
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Volwassen mensen die met grote doppen s’avonds wankel en spacend in klimrekken gek doen, van de glijbaan glijden terwijl ze vage dingen zeggen en die de wipkip kapot wippen zijn een vreemde gewaarwording voor nuchtere mensen die alleen maar de hond uitlaten.
G
Game&WatchLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vind het al heel wat dat je MDMA kan gebruiken en dat je dan binnen kan blijven! Ik krijg juist gigantisch neiging om (af en toe) rond te lopen en daarvoor is mijn huis toch wel heel klein haha. Maar ik heb het thuis nog nooit geprobeerd dus misschien vergis ik me en zou ik lekker op de bank chillen ook fijn vinden.

Veel plezier in ieder geval! Weet bijna zeker dat dat wel gaat lukken :)
T
TripEekhoornLid
01-01-2024, 00:00
#7
Parfumflesje zei:
Volwassen mensen die met grote doppen s’avonds wankel en spacend in klimrekken gek doen, van de glijbaan glijden terwijl ze vage dingen zeggen en die de wipkip kapot wippen zijn een vreemde gewaarwording voor nuchtere mensen die alleen maar de hond uitlaten.
Klik om te vergroten...
gelukkig ben ik 17, en is het vroeg donker dus die grote doppen vallen niet zo op :upsidedown:
D
DeProfeetLid
01-01-2024, 00:00
#8
Parfumflesje zei:
Volwassen mensen die met grote doppen s’avonds wankel en spacend in klimrekken gek doen, van de glijbaan glijden terwijl ze vage dingen zeggen en die de wipkip kapot wippen zijn een vreemde gewaarwording voor nuchtere mensen die alleen maar de hond uitlaten.
Klik om te vergroten...

Dit is een perfecte beschrijving van mijn ideale avond, ik kan het niet beter verwoorden :sweatsmile:. Moet wel vertellen dat dit bij mij alleen in de nacht voorkomt en er dan gelukkig niet zo veel mensen de hond uitlaten.
s
stomme eendLid
01-01-2024, 00:00
#9
Schommelen, zo fijn!

De natuur valt mij altijd tegen op m. Dan mis ik echt de mooie paddo-gloed. Dan liever gewoon lekker veel lichtjes en leuke dingen doen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."