Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn wonderformule tegen een fikse kater is toch voordat je gaat slapen minimaal een halve liter water drinken samen met 2 vitamine caps (a tot zink of kruidvat multivitamine) Lekker slapen, minimaal 7 uur, en wanneer je wakker word glaasje water weer + vitamine cap. Mocht dat nog steeds niet te doen zijn, dan een asperientje er bij < in dat geval ben je nog wel leeg in je hoofd en heb je duidelijk teveel gezopen, maar de pijn en gaarheid is weg. Ohja... de eerste stap die je al moet zetten tegen een fikse kater is geen low-budget drank Tel maar wat meer euro'tjes neer voor een goed merk. Merkloos of low budget drank voel je altijd harder (dit geld dan vooral voor dingen als wodka enzo)...."
"Saivy zei: In de meeste winkels controleren ze daar toch niet echt op? Klik om te vergroten... Idd Vaak zijn die meisjes in zon slijter bij een supermarkt of in de supermarkt zelf nog maar net 16 ofzo, dus als je er ouder uitziet dan zij krijg je het heus wel mee."
"Drink maar gewoon een tijdje minder of niet. Ben zelf op den duur ook overgestapt naar 35% en hoger dranken... zoop meestal elke vrijdag en zaterdag een fles wodka weg + 35 euro tijdens het uitgaan, en daar ga je jezelf echt in kwijtraken. Kan soms zo heftig zijn dat je je bijna afvraagt waarom alcohol legaal is en mdma bijvoorbeeld niet. Als je op den duur ook flinke tolerantie opbouwd tegen die sterke dranken puur, en je hebt net zoals ik de eigenschap dat je nooit eens flink nekt heb je of nachten dat je niet meer weet wat je gedaan hebt, en met hoge regelmaat ook nog. En/ Of je hebt een alcoholvergiftiging te pakken. Beiden geen aanraders.... drink minder vaak wat meer dan 'normaal' of accepteer dat je niet altijd helemaal de kwijt hoeft te zijn."
"Drink ook alleen op vrijdag en zaterdag (Enkele uitzonderingen daargelaten) Maar dan moet er ook best wat gehaald worden hoor, het is gewoon heerlijk zon slok koude Jaegermeister of Wodka door je keel te voelen glijden"
"SpacingBen zei: Maar wie is er zo sterk om niet te drinken bij het uitgaan? SPEEDGEBRUIKERS! tsja, deze mensen lijken het toch het best zonder alcohol vol te houden! Hier in Apeldoorn in ieder geval... (en anders ben je geen echte speedfan, wordt er beweert...) Klik om te vergroten... Hmmm, deze apeldoornse speedgebruiker drinkt er altijd wel redelijk wat bij Maar goed, vind mezelf ook geen echte speedfan Dus waarschijnlijk heb je wel gelijk... desalniettemin is het een heerlijk goedje... Maar goed, keihard gaan op speed in Apeldoorn is ook nogal loos Want er is hier niets om op te knallen Lekker extra'tje tijdens het uitgaan is het wel."
"nicotine, vormgeving, kunst, filosofie en programmeren."
"Denk dat je ephedra ook niet echt moet zien als vervanger van xtc Waar het imo wel goed voor te gebruiken valt is als het kleine broertje van pep. Twee caps met wat alcohol geven wel een lekker effect. Je bent wel aangeschoten/ dronken maar wel wat frisser in je hoofd. Maar je gaat niet zo hard als op pep natuurlijk."
"Nope. Ben wel eens naar informatie er over opzoek geweest. Schijnt hetzelfde te zijn als eten. Het komt alleen wat harder op ofzo. Alleen bij het roken krijg je wel kankerverwekkende stoffen in je longen. Zou alleen niet weten waar ik dat gelezen had. Zou ze dus lekker blijven eten"
"Björk - Hyperballad"
"Ik toen ik 14 was. Blowde al wel een jaartje bijna maar had nog nooit (veel) gedronken. Heb het geweten ook. Heb me als een beest gedragen, maar wel fucking grappig als je er nu aan terug denkt."