Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmagische ervaringen ?

magische ervaringen ?

26 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
p
psilocybineLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb net mijn pâddothee opgedronken :beer:
10 gram verse hawaiiaanse laten trekken met passiebloem(MAO-remmer)
het effect is nog heel erg even afwachten ,, allesinds ik laat het jullie wete ^^
T
TAWLLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat disaster zegt met speed combineren lijkt me idd een toppertje!
Hoef je jezelf ook niet helemaal voortebereiden, maar gewoon ff lekker trippen en lachen, lijkt mij?.
p
psilocybineLid
01-01-2024, 00:00
#3
wnr hebben jullie onvergetenlijke ervaringen met paddo gehad ?
en wat hadden jullie toen gedaan/gebruikt/gecombineerd etc ?
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb ongeveer 2 weken geleden voor het eerst paddo's gedaan met natuurlijke xtaz, moet zeggen dat ik niet zo veel voelde van die paddo's. Ik was wel enorm blij en kon om alles lachen, maar echt trippen heb ik niet gedaan jammer genoeg. Komt waarschijnlijk door men gewicht en de portie die ik nam zal niet genoeg geweest zijn.
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#5
xtaz zei:
Ik heb ongeveer 2 weken geleden voor het eerst paddo's gedaan met natuurlijke xtaz, moet zeggen dat ik niet zo veel voelde van die paddo's. Ik was wel enorm blij en kon om alles lachen, maar echt trippen heb ik niet gedaan jammer genoeg. Komt waarschijnlijk door men gewicht en de portie die ik nam zal niet genoeg geweest zijn.
Klik om te vergroten...

Niet veel voelde van die paddos? :openmouth:

Welke soort had je dan genomen, en hoeveel? Waren het verse, of gedroogde?
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#6
Een portie, of anderhalve Mexicaanse of Hawaïaanse, verse paddo's.
Mja ik ben wel tamelijk groot en weeg net geen 100. :)
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nog niet zoveel leuke ervaringen gehad ermee maar mijn beste ervaring was tijdens een schooluitstap naar een meer enzo en we mochten allemaal leuke opdrachten doen. Het zonnetje scheen en de vogeltjes floten heerlijk en we hadden er zin in. :) Ik en een goeie vriend hadden in de middagpauze 1 portie gedroogde mexicaanse gedeeld. Toen het opkwam hebben we ons afgezonderd van de groep, samen met nog een paar mensen, het was niet echt een verplichte schooldag. Dus we gingen in een grasweide wat gaan liggen en rollebollen en we hebben met een frisbee gespeeld. :) Het was niet zo'n erg zware trip maar wel erg leuk, we hebben toen heel wat gelachen en gekke dingen gedaan, ik heb er zelfs nog ergens foto's van denk ik. :) Het was in ieder geval een zeer fijne dag. :)
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja, heb het eens met speed gecombineerd.
Had al wat speed gepakt, daarna hadden wat vrienden paddothee meegenomen. Vond het effect wel geinig. Je bent helemaal alert en toch zie je hallucinaties.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#9
Die magische ervaringen zijn alledaags, vind ik persoonlijk. Magie schuilt in ieder hoekje en nisje wat er bestaat. Zo kan ik lekker tegen de boom aan staan om een sjekkie te roken en vervolgens gaat de lucht even open en komt daar zomaar vanuit het niets een zonnestraaltje over het grasveld, als de beste ontmaagding allertijden volg ik het spectakel en ervaar ik het meest heerlijke gevoel wat ik in tijden niet meer gehad heb.

Het virus wat er zich in de mensheid afspeeld weet deze momenten genadeloos uit te moorden en uit te persen als een sinaasappel die geen kans maakt tegen over een geweldadige electronische vruchten pers, maar Ik, mensen, Ik kan genieten van straaltjes zonlicht op een prachtige februari dag, en me realiseren dat alles zo slecht nog niet is. Het leven smaakt als leer, zei de sm meesteres terwijl ze me met haar zweep in mijn mond sloeg, inderdaad, zo slecht smaakt het nog niet, mits het maar schoon is. Magie bestaat, ik ben er overtuigd van.
T
TherionLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik was in het arboretum hier in de stad, en eht werd mijn eerste keer. Aanvankelijk heb ik boselfen horen zingen en ik heb een half pakje peuken opgeknabbeld, niet omdat het moest, maar gewoon omdat het kon. toen kwam R(nuchter) naast me zitten en vroeg wat ik voelde. Ik heb geprobeerd het aan hem uit te leggen, maar halverwege mijn verhaal ben ik gestopt, rustig naar Rosa(een boom) toegelopen en daar tegen aan gekropen. Het was ontzettend kalmerend. Na verloop van tijd ben ik op ontdekkingsreis gegaan, m'n shirt uitgetrokken en de wijde wereld ingestapt. Uiteindelijk ben ik weer teruggegaan en zijn we vertrokken met de fiets naar het huis van R. Bij R in de tuin ben ik in een boom geklommen en heb daar weer ontzettend lang gezeten. Het was echt mágisch. Ik ga binnenkort weer terug naar die plek, terwijl ik nuchter ben. Ik zal wel even posten hoe dat was:)
T
TAWLLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zeker weten onvergetelijk en magisch gevoel! In ieder kamer een ander sprookjesachtig sfeertje, het gevoel hebben alles te kunnen weten en daar achter komen in cirkels. En het wil me ook nog weleens lukken om met mijn gedachte een hallucinatie te sturen, als dat dan lukt bijvoorbeeld dingen laten bewegen, voel ik m'n ogen prikken. :hearteyes:
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#12
psilocybine zei:
ik heb net mijn pâddothee opgedronken :beer:
10 gram verse hawaiiaanse laten trekken met passiebloem(MAO-remmer)
het effect is nog heel erg even afwachten ,, allesinds ik laat het jullie wete ^^
Klik om te vergroten...

OK. Doe dat. :)
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#13
damn right BillyBilo!
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#14
BillyBilo zei:
Die magische ervaringen zijn alledaags, vind ik persoonlijk. Magie schuilt in ieder hoekje en nisje wat er bestaat. Zo kan ik lekker tegen de boom aan staan om een sjekkie te roken en vervolgens gaat de lucht even open en komt daar zomaar vanuit het niets een zonnestraaltje over het grasveld, als de beste ontmaagding allertijden volg ik het spectakel en ervaar ik het meest heerlijke gevoel wat ik in tijden niet meer gehad heb.

Het virus wat er zich in de mensheid afspeeld weet deze momenten genadeloos uit te moorden en uit te persen als een sinaasappel die geen kans maakt tegen over een geweldadige electronische vruchten pers, maar Ik, mensen, Ik kan genieten van straaltjes zonlicht op een prachtige februari dag, en me realiseren dat alles zo slecht nog niet is. Het leven smaakt als leer, zei de sm meesteres terwijl ze me met haar zweep in mijn mond sloeg, inderdaad, zo slecht smaakt het nog niet, mits het maar schoon is. Magie bestaat, ik ben er overtuigd van.
Klik om te vergroten...

Zeker een goede post. Ik ben muzikant, verdien daar mijn brood mee, en ik haal daar héél veel magie uit. De chemie tussen mensen als ik met ze speel, en het publiek is een magie die voor mij ongekend is.

Tóch wil ik af en toe een vlucht maken naar die regionen van trippen, omdat ik toch benieuwd ben naar de mate van perceptie verandering.

Maar mensen die die magie van het leven niet zien zoals jij BilliBilo zijn soms in gevaar met drugsgebruik. Ze raken in verval, en depressief. Dat kan mij ook gebeuren, maar die magie der leven is een goede confrontatie.
p
psilocybineLid
01-01-2024, 00:00
#15
prrr
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mulholland Drive zei:
BillyBilo zei:
Die magische ervaringen zijn alledaags, vind ik persoonlijk. Magie schuilt in ieder hoekje en nisje wat er bestaat. Zo kan ik lekker tegen de boom aan staan om een sjekkie te roken en vervolgens gaat de lucht even open en komt daar zomaar vanuit het niets een zonnestraaltje over het grasveld, als de beste ontmaagding allertijden volg ik het spectakel en ervaar ik het meest heerlijke gevoel wat ik in tijden niet meer gehad heb.

Het virus wat er zich in de mensheid afspeeld weet deze momenten genadeloos uit te moorden en uit te persen als een sinaasappel die geen kans maakt tegen over een geweldadige electronische vruchten pers, maar Ik, mensen, Ik kan genieten van straaltjes zonlicht op een prachtige februari dag, en me realiseren dat alles zo slecht nog niet is. Het leven smaakt als leer, zei de sm meesteres terwijl ze me met haar zweep in mijn mond sloeg, inderdaad, zo slecht smaakt het nog niet, mits het maar schoon is. Magie bestaat, ik ben er overtuigd van.
Klik om te vergroten...

Zeker een goede post. Ik ben muzikant, verdien daar mijn brood mee, en ik haal daar héél veel magie uit. De chemie tussen mensen als ik met ze speel, en het publiek is een magie die voor mij ongekend is.

Tóch wil ik af en toe een vlucht maken naar die regionen van trippen, omdat ik toch benieuwd ben naar de mate van perceptie verandering.

Maar mensen die die magie van het leven niet zien zoals jij BilliBilo zijn soms in gevaar met drugsgebruik. Ze raken in verval, en depressief. Dat kan mij ook gebeuren, maar die magie der leven is een goede confrontatie.
Klik om te vergroten...


ik zeg toch juist dat ik het wél zie, beter lezen :wink:
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nee, JIJ moet beter lezen! :mrgreen:

Ik zei, mensen die het leven niet zo zien als JIJ. Dus ik bedoel dat JIJ een goede visie hebt.Dat is wat ik bedoelde, en het staat er ook. Dat `zoals jij` had net even anders geplaatst moeten worden in de zin.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#18
had er een komma bij gezet, dan had ik je begrepen :tongueout:
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#19
BillyBilo zei:
had er een komma bij gezet, dan had ik je begrepen :tongueout:
Klik om te vergroten...

Jah zeker :grin:

Het was nog wat vroeg...Geplaatst: 13 Feb 2007 05:34
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#20
TAWL zei:
Wat disaster zegt met speed combineren lijkt me idd een toppertje!
Hoef je jezelf ook niet helemaal voortebereiden, maar gewoon ff lekker trippen en lachen, lijkt mij?.
Klik om te vergroten...

Dat weet je pas wanneer je het probeert.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."