Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Verder vindt ik speed het lekkerst wanneer het echt nut heeft, wanneer je naar een festival of whatever gaat ofzo. In de kroeg ook, 1 keer een volle dosis."
"Hee, zeg gewoonvol jij was degene toch die volgende keer liever rattengif zou nemen, ennu op het werk! Lijkt me geen goeie zaak jonge ofwel?"
"Ik hoor er velen die de volgende dag niets meer kunnen. En alleen maar chagarijnig zijn. Ik heb dit niet en kan de dag erna gewoon van me daggie genieten, ben zelfs nog een beetje high"
"Ja idd, als je veel neemt en niets eet, komt de man met de hamer wel ja"
"Ik heb ook wel eens dat ik tijdens het hij zijn wel es een beetje begin te trippen laatst was da niet zo prettig toen ik op de motor zat."
"Als je jezelf gonzo noemt, dan moet het kunne. Maarre als ik iets van speed ga verwachten gaat het meestal tegenstrijdig werke"
"Ik nog ff, Tawl heeft het wel als hij coke gebruikt. Daarna is zijn mandje ligt. Dan heeft hij een beetje een KUT gevoel, vooral om de nutteloosheid! Bij speed voelt Tawl zich de volgende dag nog wel het mannetje Groetje moi"
"Wat trouwes enigzins helpt zijn fruitdrankjes banaantje kiwi, kwark en vla maar da´s meestal maar ff"
"Het is heel herkenbaar wat je zegt duizende mensen zijn je voor gegaan.. Tip is genieten van het alledaagse leven, hoe meer je gebruikt hoe minder dat mogelijk wordt. Speed is het leukst wanneer je het niet meer dan 2 keer p maand doet.. Maar dat wist je waarschijnlijk al!! Groetjes Tawl.!"
"Hallo slaappillen? Ja tis tegen de regels ma kun je die gewoon bij de drogist halen ofzo? Want ik hab daar ook vaak vette last van,, het niet kunnen slapen! Ja neuken in mij geval met mezelf tja helpt niet hoor, hele nacht door gerukt denk dan alleen nog maar een keer, :P Enne blowe doek niemeer"