#1
lykt me ook dat je juist wel moet ete, als je dan misselyk wordt kots je ten minste geen gal (en gal kotse is nie leuk)

Bollie zei:heb hier ook nog beetje k liggen, zal deze keer m'n 2e keer zijn.
Vorige keer heb ik er totaal niet van genoten omdat m'n vriendin er ziek door werd. Ze begon over te geven en te beven als een gek.
Genieten was er voor mij ook nie aan dus.
Ga het nog wel eens met een maat proberen, later...
Ellesdee zei:Bollie zei:heb hier ook nog beetje k liggen, zal deze keer m'n 2e keer zijn.
Vorige keer heb ik er totaal niet van genoten omdat m'n vriendin er ziek door werd. Ze begon over te geven en te beven als een gek.
Genieten was er voor mij ook nie aan dus.
Ga het nog wel eens met een maat proberen, later...
je moet 3uur wachten na t eten met snuiven...
dan hoef je iig niet te kotsen

MetaalKonijn zei:Ellesdee zei:Bollie zei:heb hier ook nog beetje k liggen, zal deze keer m'n 2e keer zijn.
Vorige keer heb ik er totaal niet van genoten omdat m'n vriendin er ziek door werd. Ze begon over te geven en te beven als een gek.
Genieten was er voor mij ook nie aan dus.
Ga het nog wel eens met een maat proberen, later...
je moet 3uur wachten na t eten met snuiven...
dan hoef je iig niet te kotsen
.. en dat is onderbouwt op wat voor gegevens? Juist lekker veel eten, blijf je sterk en stabiel.
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=4360TAWL zei:Ik ben weer es toe aan een nieuwe ervaring.
Ga morgen lekker ketamine snuiven.
Kheb al weleens dxm gehad wat ook een dissocatief middel is, maar dat vondt ik dus geen reet aan!!
Sterker nog het was het meest saaie gevoel wat ik ooit ervaren had,
en daar kwam nog es bij dat ik geen moer zag.
Echt ik had een gezichtsveld van 5 mtr de rest ruis.
Is Ketamine wel een beetje vet, en waar het eigenlijk om ging hebben jullie tips voor mij??
Groetjes Tawl
Wat heb jij een walgelijke manier van posten, doe even normaal, manNog wat, wordt het leuker in combinatie met xtc of whatever??

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."