Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNog last van afterglow na een week!

Nog last van afterglow na een week!

8 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
DjonesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Meer dan een week geleden heb ik 1/3 gram coke gehad.
Maar nu heb ik nog steeds dat vreemde gevoel in mijn voorhoofd (afterglow).
Ik heb er opzich geen problemen van, maar ik begin mij nu wel zo langzamerhand af te vragen of dit nog wel echt weg gaat.

Vooral op momenten dat ik honger krijg, begin ik die afterglow weer te krijgen.
T
TAWLLid
01-01-2024, 00:00
#2
Volgens mij heeft het gewoon met een koudje te make jonge, in vroegere tijde snove de echte diehards 40 gram weg in een weekje. Dus no worry´s vanuit mijn opinie
T
TAWLLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ook dat krijt van jou went snel hoor als je dat iedere dag nift van s'morgen tot s ávonds. Dan heb je niet aan 1 of 2 gram genoeg, maar kijk maar uit, problemen komen snel met coke, zoals velen hier zulen weten. Desalnietemin soms in he weekend is coke gewoon ghoed dude!~!!
w
willem1984Lid
01-01-2024, 00:00
#4
TAWL zei:
in vroegere tijde snove de echte diehards 40 gram weg in een weekje.
Klik om te vergroten...

wow 40 gram in week :openmouth:, pete doherty denk?.
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#5
willem1984 zei:
TAWL zei:
in vroegere tijde snove de echte diehards 40 gram weg in een weekje.
Klik om te vergroten...

wow 40 gram in week :openmouth:, pete doherty denk?.
Klik om te vergroten...

samen met Kate :grin:
l
lala rulesLid
01-01-2024, 00:00
#6
oh shit

in 1 week oh lorddddddd dat kan geen goed spul geweest zijn dat doe je echt niet met wat ik wel eens in me neus stop ahaha ik neem wel eens een nakkie van krijt 90 procent onwijs heftig rotterdam is the bombbbbbb :P:P
A
Angelo18Lid
01-01-2024, 00:00
#7
40 gram lijkt mij wel wat overdrijven mjah ff ontopic...
Dat jij nu nog van je hoofd heb lijkt mij niet echt van die sos dan zou der best wel wat rommel door hebbe gezete namelijk.....
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#8
TAWL zei:
Volgens mij heeft het gewoon met een koudje te make jonge, in vroegere tijde snove de echte diehards 40 gram weg in een weekje. Dus no worry´s vanuit mijn opinie
Klik om te vergroten...

Zo veel rook ik nog niet eens weg
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik ken iemand die 20 gr per week oprookt maar 40 :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."