Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn vraag is kort en duidelijk. Ik heb al 2cb,xtc,ketamine,coke en weed gedaan maar nog nooit GHB. Is het de moeite waard om ooit is geprobeerd te hebben in je leven ? Is het een drug die je makkelijk kan vergeten ? Of ligt hij altijd als een kaper op de kust te wachten tot je hem weer gebruikt. Ik hoor namenlijk veel verhalen van mensen die het zich ongeloofelijk beklaagd hebben dat ze het ooit geprobeerd hebben.. een soort haat/liefde verhouding, een drug die al voor meer problemen heeft gezorgd dan eender welke andere. Ben al lang aan het twijfelen om het te proberen maar heb ergens schrik dat het weer een te leuke extra is om recreatief te gaan gebruiken in het weekend. En ondertussen zijn het er al wel wat geworden. Ik ken mezelf als persoon heel goed en ben niet verslavingsgevoelig maar misschien is het beter dat ik deze gewoon links laat liggen nu ik nog niet weet wat ik 'mis'.. Groetjes, alvast bedankt voor jullie reacties."
"Ik ken heel veel vrienden in het echt die wekelijks gebruiken. Ik heb ze dan ook proberen uit te leggen hoe slecht het is maar ze willen niet luistere. Geen probleem denk ik dan jongens, jullie zijn 20-23 jaar. Ik ga het geen 10 keer zeggen. Als jullie willen verder doen zoals jullie bezig zijn.. niet mijn probleem. Tot ze op hun 60ste in een rolstoel zitten met alzheimer en epilepsie."
"Rode UPS dit weekend gehad op rampage. Wat een perfect avondje was met dat !"
"transformated zei: T-Bone zei: Rode UPS dit weekend gehad op rampage. Wat een perfect avondje was met dat ! Klik om te vergroten... Was de muziek goed? Ben zelf niet geweest omdat ik het idee had dat het te commercieel was maar volgend jaar ga ik zeker. Klik om te vergroten... Ik ben helemaal niet bekend met deze muziek en ging dan ook met een klein zenuwachtig gevoel naar dit feesje omdat Drumm&Bass en dubstep mij nooit echt konden bekoren. :P. Maar toen ik aankwam in het sportpaleis en een pintje in mijn handen had en mijn rode UPS had gestoken ging mijn humeur alleen maar omhoog. . De lasers en de muziek werden echt magistraal en ik heb de avond van mijn leven gehad. . Ik ben deze muziek nu gaan appreciëren en ga volgend jaar zonder twijfel terug !"
"Re: Goed alternatief voor xtc maar wel met leip/wausig gevoe 2CB + Alcohol Ik ben die avond nog nooit zo scheef geweest in mijn leven"
"Met iemand onbekend aan de praat gaan en er het gezelligste gesprek van je leven mee hebben. Meer hoeft dat niet te zijn voor mij. Om dan verder drinken te gaan halen en dan met je pintje en sigaretje even neer te zitten en te genieten van het hele gebeuren. Het laatste waar ik mee bezig ben is wel met eten. Ik probeer gewoon van de momentopnames te genieten waar ik op die moment zin in heb."
"Heb ook liever 'ietsje' meer binnen dan 'ietsje' minder om dan uiteindelijk een "net niet" avond op xtc te hebben. Heb dit al eens gehad en vond het echt een kut avond omdat het meer in van die flauwe golven kwam die mij niet het echte gevoel gaven. . Als ik jou was zou ik na een uurtje je volgende kwartje slikken. . Het zal zowiezo een geweldige avond worden voor jou !"
"Gisteren naar het festival Daydream geweest in Lommel. Wij stonden in de rij te wachten om ons ticket in de laten scannen en toen kwam er een drugshond snuffelen tussen de mensen. Ik heb 1 iemand zien meegenomen worden. Dus jongens wees voorzichtig om op grote festivals mee te nemen. Ben zelf wel wat geschrokken gisteren."
"Ik vind het bij mezelf heel raar, maar als ik aan de XTC zit vind ik het juist zalig om knoerhard te gaan.. weet niet goed hoe dit komt. Hou mij wel altijd aan de 3 maanden regel ! Dus ik vind het 'alleen maar vaag zijn' van die 2 de extra pil wel de moeite voor mezelf. Al besef ik wel dat dit slecht is voor de hersenen en je alleen maar meer schade toebrengt."
"Moeilijk om te zeggen. Als ik x op heb dan slik ik altijd bij als ik mijn eerste golf tegen kom van nuchterheid . Het klinkt misschien raar maar zo doe ik het toch"