#1
Houd het de eerste keer gewoon lekker bij 4-FA, waarom meteen willen mixen ipv eerst 4-FA leren kennen?
Ik heb de combinatie van 4-FA en 2C-B nooit gedaan, maar begreep van iemand anders hier op het forum dat 4-FA na de piek van 2C-B wel een erg grote overgang was. Van trippen in een keer naar super scherp, scheen niet echt een aanrader te zijn.
Ik heb de combinatie van 4-FA en 2C-B nooit gedaan, maar begreep van iemand anders hier op het forum dat 4-FA na de piek van 2C-B wel een erg grote overgang was. Van trippen in een keer naar super scherp, scheen niet echt een aanrader te zijn.
