Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOpname

Opname

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
StukjeBamiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal,

Over 3 dagen begint mijn klinische behandeling van 3 maanden, waarbij ik dus 3 maanden opgenomen zit. Helaas zit ik zo ver in mijn verslaving en depressie dat dit wellicht nog de enige optie is. Ik weet niet zo goed hoe ik er over moet denken, maar ik wou het gewoon heel graag delen met iemand.

Ik heb het ook nog tegen geen een van mn vrienden verteld. Ik weet aller eerst niet zo goed hoe en wanneer. Plus, als je zo iets deelt gaat het vaak rond en weet iedereen het. Het maakt me niet zoveel uit wat mensen van me denken. Maar mensen die niet weten wat een verslaving inhoud, die denken bij het woord verslaving en afkicken gelijk aan mensen met foute bedoelingen, criminele dingen, junks enz.

Op die manier krijgen ze een negatief beeld van mij. Terwijl het eigenlijk juist een grote stap is om aan mezelf te werken, en ik hier heel erg mn best voor doe. Maarja goed, ik hoef het natuurlijk ook niet te delen. Maar ik wou het gewoon met iemand delen. Vandaar dat ik het hier even van me afschrijf.

Aan de ene kant ben ik blij dat er een mogelijkheid is om klinisch behandeld te worden. Maar ik vind het wel heel spannend, ik zie er ook wel een beetje tegenop.....
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#2
StukjeBami zei:
Aan de ene kant ben ik blij dat er een mogelijkheid is om klinisch behandeld te worden. Maar ik vind het wel heel spannend, ik zie er ook wel een beetje tegenop.....
Klik om te vergroten...
Ik begrijp precies wat je voelt. En ik denk dat iedereen er wel tegenop kijkt om een opname te ondergaan, je doet het namelijk niet voor je plezier.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik snap heel erg dat je hier tegenop ziet want dat zou ik zelf ook hebben, maar ik vind het al heel knap dat je hulp hebt ingeroepen dat is een hele grote stap.

Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken dat mensen een negatief beeld van je krijgen hoor, jij bent nog steeds jij en dat zien anderen ook.

Heel veel succes!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."