Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"OMG. Eh. Bedankt voor plaatsen @Jmths Ik ga even een uur stomverbaasd lezen hierover, en m'n moeder laten weten dat het een naam heeft. Wow."
"Heel gaaf dat je dit dagboek maakt. Kan voor vele erg leerzaam zijn. Ik ga je volgen! Ik wens je heel veel sterkte!"
"Jeetje heftig joh! Ja, is ook niet uit te leggen. Denk dat niemand zo'n gevecht kan snappen als je het niet zelf meegemaakt hebt. Wel alle sterkte voor jou. Je kan het zeker weer en dan blijvend, ben ik van overtuigt. Zet hem op!"
"joeper0981 zei: Ik heb de laaste tijd last van alsof er allemaal beesten over me heen lopen Kheb eerst delf een jaar aan de cocaine gezetten bijna dagelijks daar ben K al weken mee gestopt en toen ben K speed gaan snuiven ik hoor dingen dje er niet zijn als ik op bed lig en wordt soms Schreeuwend en angstig wakker wat betekend dit.... Klik om te vergroten... Beestjes onder je huid voelen en paranoïde gedachten/ervaringen zijn bij speed gebruik vrij vaak voorkomende effecten, met name als je nachten overslaat, slecht eet en hoog doseert. Het betekend dat je teveel gebruikt, en te weinig slaapt en eet."
"Jeetje, wat heftig. Ik kan er zo weinig inhoudelijk over zeggen want ik kan me niet voorstellen hoe zoiets moet zijn. Sterkte. En roep om hulp op elke manier die je kan."
"Ik hoop dat er iemand online is die er meer van weet. Volgens mij is het zo dat je bij je huisarts (of vervangende in avonduren) je kan verwijzen naar crisis hulp via GGZ, of andere afhankelijk van waar je woont. Dus ik zou huisarts bellen en dan zien wat mogelijkheden zijn. https://www.boumanggz.nl/verwijzen/contact/crisisdienst/ Sterkte..."
"Ja, dat is wel duidelijk te lezen in je post hoe vreselijk het moet zijn. Ik lees het vaak over GHB al zijn denk ik alle verslavingen gewoon echt heel erg maar dat het ook gevaarlijk is om ermee te stoppen ineens, maakt het in mijn ogen weer net even wat erger."
"Heb niet echt raad of advies maar wel een dikker cyberknuffel . Blijf praten/typen, vooral ook hier. Wij zullen de laatste zijn om je te veroordelen. Vind het vooral knap dat je toch steeds je schouders er weer onder zet en niet opgeeft. Zolang je jezelf ook een beter leven gunt dan dit, kom je er echt wel dus houd dat vast."
"Pfoe. Wat een strijd zal jij hebben steeds met jezelf, tegen jezelf en voor jezelf. Ik ga duimen en stuur je alle kracht dat het je lukt."
"Oh, dat is vervelend! Er bestaan drugstesten die je (online) kunt kopen. Die werken met speeksel of urine en daarmee kun je aantonen dat je het niet (kortgeleden) gebruikt hebt. Voorbeeld: https://www.sanelco.nl/moedigemoeders/ Misschien is dat een optie?"