#1
Ja, je kan duizelig worden puur van de angst. Ja, ik zou zeker wat minder blowen als ik jou was. Zeker zolang je zo angstig bent.
Daar issie weer hoor.Nee. Het zal geen LSD zijn.
Ja, dan merk je dat echt wel, zelfs met een klein beetje. Ik zou tegen je collega's zeggen dat je er nogal in de war van raakt van die grappen. Dat is niet leuk als je je steeds zo gek laat maken.
Ik ga er even voor de zekerheid van uit dat je echt geen trol bent, en deze zorgen echt steeds hebt.
Daar zou ik niet al te zeker van zijn gelet op zijn berichten.
Ja, je kan duizelig worden puur van de angst. Ja, ik zou zeker wat minder blowen als ik jou was. Zeker zolang je zo angstig bent.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."