Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVloeibare lsd?

Vloeibare lsd?

10 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja, je kan duizelig worden puur van de angst. Ja, ik zou zeker wat minder blowen als ik jou was. Zeker zolang je zo angstig bent.
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#2
hoi
Vandaag gaf een collega van me wat olie of saus op ene papiertje eindstand zei ie is lsd maar dat was dus een grap

Maar nu wil ik weten of het wel echt een grap
Hoe weet merk je dat je LSD genomen hebt of een andere drug
Het zat in zo een saus/Olie potje
Ik werk in de horeca hij is kok
Het was een beetje geel oranje achtig
En hij gebruikt wel lsd en andere troep

Mvg
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Daar issie weer hoor. :tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy: Nee. Het zal geen LSD zijn.
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#4
SanneBanne zei:
Daar issie weer hoor. :tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy: Nee. Het zal geen LSD zijn.
Klik om te vergroten...

Ja? Want deze collega heeft welis drugs gegeven aan een collega van me
Die is trippend na huis gegaan 5 uur van te voren
Maar als het LSD was ookal was het een klein druppeltje zou ik het wel merken toch??
En wat zou ik precies voelen halocinaties en shit toch?
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja, dan merk je dat echt wel, zelfs met een klein beetje. Ik zou tegen je collega's zeggen dat je er nogal in de war van raakt van die grappen. Dat is niet leuk als je je steeds zo gek laat maken.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ga er even voor de zekerheid van uit dat je echt geen trol bent, en deze zorgen echt steeds hebt. Dan wil ik je echt advies geven eens naar huisarts te gaan. Je maakt je echt veel te druk en angsten zoals dit kunnen echt je hele leven gaan beheersen.
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#7
SanneBanne zei:
Ja, dan merk je dat echt wel, zelfs met een klein beetje. Ik zou tegen je collega's zeggen dat je er nogal in de war van raakt van die grappen. Dat is niet leuk als je je steeds zo gek laat maken.
Klik om te vergroten...

Alleen ik merkte wel dat ik duizelig werdt ofzo
Of zou dat kunnen dat het zo leek omdat ik me druk maakte?
Want zag wel dat hij van die zelfde pot later ook op het eten van de klanten dee

En ga inderdaad binnenkort dan na de doktor bedankt Voor je advies misschien ben ik te paranoid door het te veel blowen zou dat kunnnen? Doe het wel elke dag sowieso meer dan 3 joints vaak werk ik zelfs stoned
maar vandaag was ik wel nuchter op werk
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#8
SanneBanne zei:
Ik ga er even voor de zekerheid van uit dat je echt geen trol bent, en deze zorgen echt steeds hebt.
Klik om te vergroten...

Daar zou ik niet al te zeker van zijn gelet op zijn berichten.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Langspeelplaat zei:
Daar zou ik niet al te zeker van zijn gelet op zijn berichten.
Klik om te vergroten...

Nee, ik weet het. Maar kan het ook niet uitsluiten, ik blijf ook niet herhalen hoor. Ik ga er nu serieus op in. Hij doet ermee wat ie wil.
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#10
SanneBanne zei:
Ja, je kan duizelig worden puur van de angst. Ja, ik zou zeker wat minder blowen als ik jou was. Zeker zolang je zo angstig bent.
Klik om te vergroten...

Ahhh mooi dat ik dat weet
En ga zeker flink proberen te minderen
Ookal heb ik al 5 pogingen gedaan om te minderen en te stoppen het lukt maar niet
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Huisarts dan, dan kan je hulp krijgen. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."