Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOvermatig 3mmc gebruik

Overmatig 3mmc gebruik

3 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
Marijn1000Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb nu al een aantal keer 3mmc gesvoven maar nu heb ik door mijn depressie overmatig veel 3mmc gebruikt. Echt heel veel! Wat kan ik verwachten? Iemand die ervaring heeft?
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik snap je vraag niet helemaal. Ben je inmiddels gestopt, of gebruik je nog en wil je weten hoe de kater gaat zijn?
Hoeveel gebruik je?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
Goed dat je inziet dat je te veel 3-MMC hebt genomen. Het is wat dat betreft wel verraderlijk spul inderdaad. Je krijgt er nogal. sterke cravings van. Vooral als je het snuift. Bij oraal ingenomen 3-MMC zijn de cravings al iets minder, maar dan nog is het heel lastig om het bij één dosis te houden.

Je hoeft niet per se last te krijgen van blijvende gezondheidsklachten na overmatig gebruik van 3-MMC. Maar dat is wel mogelijk. Als je nu nergens echt last van hebt, behalve een depressie, dan heb je nu nog een get-out-of-jail-free-card. Mooi moment om de 3-MMC links te laten liggen.

Sowieso is de kans groot dat je depressieve klachten erger worden de dagen na gebruik. Dat wil je natuurlijk niet.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#4
3-MMC heeft een aanzienlijke serotonine bijslag vergelijkbaar aan MDMA maar in mindere mate.
Misbruik van 3-MMC kan dus zogezegd kunstmatige depressie opwekken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."