Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMephedrome rare substantie.

Mephedrome rare substantie.

14 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
R
RoyalHighnessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey,

Onlangs heb ik wat mephedrone op de kop weten te tikken in “poeder”vorm.
Nou vroeg ik mij af of er mensen zijn die dit eerder gebruikt hebben want maak me een beetje zorgen over de substantie van het poeder zelf, het lijkt eigenlijk totaal niet op de bekendere soorten poeders zoals speed en coke maar meer op een soort magic sand waar ik vroeger wel eens mee speelde.

Is dit normaal bij mephedrone of moet ik er nog een normaal poeder van maken? Het is wel daadwerkelijk getest als mephedrone dus daar maak ik me geen zorgen om maar blijf verstelt staan dat het zo’n rare poedervorm is.
Hopelijk kunnen jullie me verder helpen?
T
ToetjesMonsterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja dat hoort zo. Meph doet overigens ziek veel pijn als je dat door je neus haalt. Dus ik raad je een bommetje aan, komt ook veel euforischer binnen naar mijn ervaring.
R
RoyalHighnessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Koffieboon zei:
Ja dat hoort zo. Meph doet overigens ziek veel pijn als je dat door je neus haalt. Dus ik raad je een bommetje aan, komt ook veel euforischer binnen naar mijn ervaring.
Klik om te vergroten...

Dank voor je snelle reactie! Mogen we hier op het forum een dosis besprekken? Zo ja heb je daar wat tips voor? Of uberhaupt nog wat meer infomatie over het gebruik? Vind zelf op het internet veel over “meouw meouw” maar vrij weinig echt behulpzame info!
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het is ook meer een kristalachtige vorm ipv poeder. En ja de structuur van mephedrone is inderdaad wat zanderig, niks aan de hand dus aangezien je het ook hebt laten testen.

Kijk eens hier voor doseringen:
http://drugs.tripsit.me/mephedrone
https://psychonautwiki.org/wiki/Mephedrone
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#5
Magic stand haha ik zou UT niet snuiven
T
ToetjesMonsterLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bom dosering is natuurlijk heel erg verschillend per persoon. Daarmee moet je min of meer 'leren' wat een fijne dosis is voor jou. Met een startersbom van 70mg zit je sws wel goed en je kunt altijd bij bommen als je het te mild vindt.

Verdere tips? Tja meph staat er wel een beetje om bekend dat het vaak hergedoseerd wordt, dus pak niet te vaak/te lang bij. Tip: stel een maximale hoeveelheid vast wat je wilt gebruiken en overschrijdt deze niet.

Verder ja gwn goed luisteren naar je lichaam. Enjoy in ieder geval tis een leuk goedje en een kater krijg ik er niet echt van. Owja niet ieder weekend gebruiken, maar houd pauzes en gebruik sporadisch zoals met alle drugs, cheers!
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
GoldenGrow zei:
Magic stand haha ik zou UT niet snuiven
Klik om te vergroten...
Mephedrone snuiven is ook geen pretje nee en de effecten zijn ook aanzienlijk minder aangenaam dan wanneer je het slikt. Met snuiven is het effect veel nerveuzer, extreem kort en de serotonine effecten komen veel minder tot hun recht dan bij slikken.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Koffieboon zei:
Verdere tips? Tja meph staat er wel een beetje om bekend dat het vaak hergedoseerd wordt, dus pak niet te vaak/te lang bij. Tip: stel een maximale hoeveelheid vast wat je wilt gebruiken en overschrijdt deze niet.
Klik om te vergroten...
Goeie inderdaad, dit spul is zo moreish als de pest en blauw aanlopen is bij mephedrone vrij gebruikelijk hierdoor.
R
RoyalHighnessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jullie zijn geweldig! :hearteyes:

Ik zal t.z.t. als ik de kans heb gehad dit spul te proberen laten weten hoe het beviel.. een bommetje klinkt goed, magic sand snuiven stond niet echt op me verlanglijstje! Ben in ieder geval heel benieuwd.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb alleen ervaring met 3-mmc, en deze kon je bestellen in poeder en in kristalvorm. De kristal versie was duurder maar scheelde qua (geadverteerde) zuiverheid maar 1% of zo. Dat kristal was overigens ook niet zoals MDMA maar inderdaad een iets glimmend zand achtig wit, iets beige.
R
RoyalHighnessLid
01-01-2024, 00:00
#11
SanneBanne zei:
Dat kristal was overigens ook niet zoals MDMA maar inderdaad een iets glimmend zand achtig wit, iets beige.
Klik om te vergroten...

Het is precies zoals je hier boven zegt! Dan zal het wel zo horen dus, blijft wonderbaarlijk om te zien.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#12
RoyalHighness zei:
Hey,

Onlangs heb ik wat mephedrone op de kop weten te tikken in “poeder”vorm.
Nou vroeg ik mij af of er mensen zijn die dit eerder gebruikt hebben want maak me een beetje zorgen over de substantie van het poeder zelf, het lijkt eigenlijk totaal niet op de bekendere soorten poeders zoals speed en coke maar meer op een soort magic sand waar ik vroeger wel eens mee speelde.

Is dit normaal bij mephedrone of moet ik er nog een normaal poeder van maken? Het is wel daadwerkelijk getest als mephedrone dus daar maak ik me geen zorgen om maar blijf verstelt staan dat het zo’n rare poedervorm is.
Hopelijk kunnen jullie me verder helpen?
Klik om te vergroten...

Toch leuk om te zien dat zelfs koningin (* edit: prinses) Bea nu lid is van ons forum en aan de miauw miauw gaat. Zo heurt het.
T
ToetjesMonsterLid
01-01-2024, 00:00
#13
Roze olifant zei:
Toch leuk om te zien dat zelfs koningin (* edit: prinses) Bea nu lid is van ons forum en aan de miauw miauw gaat. Zo heurt het.
Klik om te vergroten...
En dat op de ouwe dag nog :mrgreen:
M
Mr.PilskaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Goeiemiddag
Ik heb toevallig met oud en nieuw ook wat meph weten te bemachtigen. Ik heb het wel gesnoven had daar voor ook al ervaring met 3 - mmc ook leuk goedje.

Ik heb het gesnoven en ga ik ook niet weer doen. Volgende keer word het een bommetje. Heb 3 keer een dosis gehad van 100mg en dat heeft mij zoet gehouden tot half 8 smorgens daarna op bed gegaan. Voor mij was het als leip zijn van de mdma alleen dan minder de weg kwijt. Oja snuif het niet krijg je een week lang een snot neus met bloed neuzen en het brand heel erg :rolleyes: :wave:

Veel plezier!!
R
RoyalHighnessLid
01-01-2024, 00:00
#15
Roze olifant zei:
Toch leuk om te zien dat zelfs koningin (* edit: prinses) Bea nu lid is van ons forum en aan de miauw miauw gaat. Zo heurt het.
Klik om te vergroten...

Ondanks al dat blauwe bloed blijf ik graag op een “lijntje” liggen met mijn onderdanen, landgenoten en leden van de staten generaal.. zo waarlijk helpen mij God almachtig

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."