Hi, ben nieuw hier.
Iemand die weet welke RC het dichtst tegen Speed aan leunt?
*MODKNIP
Thnx!
Iemand die weet welke RC het dichtst tegen Speed aan leunt?
*MODKNIP
Thnx!
Chillen is alleen leuk op zuivere speed, aangezien je in belgië woont weet ik ook niet echt hoe ik je moet helpen.Het is idd niet simpel om hier (Belgische kust) aan goeie speed te geraken, steeds meer rommel.
Waarvoor gebruiken, af en toe een feestje, maar vooral om wat te chillen en me eens te laten gaan ...
Bedankt voor je antwoord btw!
Op het internet word bijna alleen maar puur verkocht.Sowieso hoor ik veel verhalen over bagger speed. Ook on NL hoor. Een vriendin van mij had laatst maar 25% uitslag na testen. Ze had toen gelijk 10 gram gekocht en hield na wassen minder dan 5 gram over. Dus vol cafeïne en andere bende. Maar goed, ze betaalde een mooie prijs, betaalde voor 8 gram omdat dealer/kennis al zei dat t geen goede was. Omdat speed zo goedkoop is is dan toch de moeite.
Ik denk dat echt goede speed zo kopen, zonder dat je t moet wassen, overal wel lastig is. Ik ken persoonlijk geen eentje die gelijk 70+% had van de dealer.
Heb er verschillende geprobeerd. Vind 3mmc het meest in de buurt komt. Stemming wordt wat beter/meer eufoor in vergelijking met speed./QUOTE]
3mmc komt zekers in de buurt! Maar de serotonine affiniteit is nog wel iets te heftig om als pep vervanger te zien vgm. Is iig wel hoe het voor mij voelt, de wetenschap heeft hier helaas nog weinig over te zeggen.
Maar als je speed sporadisch gebruikt kan je 3mmc wel als vervanger gebruiken denk ik. Het is waarschijnlijk wel wat belastender voor je lichaam dan bijv. speed of MDMA omdat het een of andere receptor extra beïnvloedt ofzo (google is your friend). Snuiven schijnt ook slechter te zijn voor je bloedvaten dan slikken. !
En het werkt ook wel heel verslavend. Goed mee oppassen! 3 maanden regel is wel aan te raden omdat research chemical, serotonine affiniteit en lichamelijke belasting.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."