Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben hier al sinds juni aanwezig, maar heb vandaag n nieuwe account aangemaakt. Voordat k op DF kwam had k nog niks gebruikt, maar wel van plan. Hier heb ik veel informatie verstrekt gekregen en de nodige ervaringen gelezen die me tot de conclusie brachten of t wel of niet verstandig was om bv mdma te gebruiken. zonder DF was k er waarschijnlijk mee begonnen zonder te weten waar ik aan begin, if you know what I mean."
"Sinds oudjaars avond/nieuwjaars dag :P"
"Mindgamer zei: Bestaan er overigens middeltjes om winderigheid te bestrijden? Gr. Klik om te vergroten... Rennie Deflatine? Overigens nooit gebruikt, k heb nergens last van."
"X .. maar tmoet nog inslaan zal wel niet zo heel lang meer duren hoop ik"
"Propranolol 80mg [krijg het voorgeschreven voor migraine]"
"Ziet er wel geinig uit, een Philips Living Colors lijkt me ook wel sjiek. Helaas bezit ik er geen, dit jaar toch eens gaan aanschaffen denk k"
"Laatst nog bekeken op yt toevallig .. Teleurstellend dat er niks op de hersen scan te zien was, de mdma aflevering vond ik wel grappig. Hoe laks hij erover deed toen hij n auto raakte e.d, gelukkig was t maar in een simulator en niet real life."
"Je hebt angst dat het misgaat en dat je t niet meer kan terugdraaien maar je wilt t toch heel erg graag proberen? Doe het niet ajb. Lees je er goed over in en neem ruim de tijd om aan het idee te wennen om xtc tot je te nemen zodat die angst weggaat. Als de dag is aangebroken, zorg dan dat je goed voorbereid bent en n goede setting hebt. Lees eens wat ervaringen hier op DF Je zult zien dat als je verstandig gebruikt dat de kans dat er iets misgaat klein is, laat je pil(len) testen als je die mogelijkheid hebt. Een pil die een fijne uitwerking heeft op n vriend van je hoeft dat niet op jou te hebben.."
"Idd. Klamme handen/zweetvoeten maar die lekkere rush maakt dat weer goed Ik heb t tot nu toe steeds binnenshuis gebruikt, ik pak dan meestal n dekentje [= dan extra zacht ] want soms krijg k t toch n beetje koud =["
"Re: Jou eerste pil Myn eerste pil was n wit telfortje. De eerste mdma ervaring was trouwens niet die pil maar kristallen Die kristallen sloegen zalig in, maar k heb wel n paar keer moeten overgeven [waarschijnlijk door mn lege maag] Die pil sloeg te mild in vond ik, maar tussen die 1e en 2e keer zat waarschijnlijk niet genoeg tijd dus daar zal het ook aan hebben gelegen."