Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIbrufen

Ibrufen

14 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
n
nikki2000Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben nikki2000
Ik ben van een trap gevallen en mn ribben gekneusd
Heb als pijnstiller ibrufen in combinatie met paracetamol ingenomen
{om de 4 uur 2 paracetamol + 2ibrufen}
Ik heb er van overgehouden dat ik heel kortademig ben
Heeft iemand zo iets meegemaakt? :wave:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoe oud ben je nikki? Je snapt toch zelf ook wel dat als je je ribben kneust/breekt je daardoor je longen anders gaat gebruiken? Je gaat zo ademen dat je minder pijn voelt.
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dit topic geeft mij een 'wtf gevoel' op meerdere punten.

1. What the fuck heeft dit in godsnaam met research chemicals te maken? Ibuprofen kan ik daar nou niet echt onder classificeren.
2. What the fuck is er onlogisch aan kortademigheid als je, je ribben kneust? Waar denk je dat je longen zich bevinden.
3. What the fuck?!
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#4
Beste Nikki,

Welkom op dit forum. Het is waar dat jongeren steeds vaker de combinatie 'van trap afvallen' en 'pijnstillers nemen' gebruiken, zonder vooraf informatie op te zoeken op het web.
Hoewel het misschien een intense rush oplevert, is het gezien de bijwerkingen die jij noemt (kortademigheid, pijn) toch onverantwoord ben ik bang. Ik zou dan ook ten strengste af willen raden om het gebruik van deze combinatie voort te zetten in de toekomst.
Voor verdere hulp kan ik je doorverwijzen naar je huisarts.

Groetjes,

Dr. RSW
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nikki, ik heb nog wel een goede combinatie voor je: Uitgekookte red bull snuiven met wat jenkem erbij, en nog wat banaan en cola om de scherpe randjes eraf te halen.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Angramar Temenos zei:
Nikki, ik heb nog wel een goede combinatie voor je: Uitgekookte red bull snuiven met wat jenkem erbij, en nog wat banaan en cola om de scherpe randjes eraf te halen.
Klik om te vergroten...

Wat een zielig ventje ben je ook, er word een normale vraag gesteld, kun je ook normaal antwoorden toch?

.. ontopic:

Het komt gewoon doordat je ribben pijn doen op het moment, die kortademigheid gaat wel weer weg :wink:

xx
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#7
RSW zei:
Beste Nikki,

Welkom op dit forum. Het is waar dat jongeren steeds vaker de combinatie 'van trap afvallen' en 'pijnstillers nemen' gebruiken, zonder vooraf informatie op te zoeken op het web.
Hoewel het misschien een intense rush oplevert, is het gezien de bijwerkingen die jij noemt (kortademigheid, pijn) toch onverantwoord ben ik bang. Ik zou dan ook ten strengste af willen raden om het gebruik van deze combinatie voort te zetten in de toekomst.
Voor verdere hulp kan ik je doorverwijzen naar je huisarts.

Groetjes,

Dr. RSW
Klik om te vergroten...

:') epic
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#8
Angramar Temenos zei:
Nikki, ik heb nog wel een goede combinatie voor je: Uitgekookte red bull snuiven met wat jenkem erbij, en nog wat banaan en cola om de scherpe randjes eraf te halen.
Klik om te vergroten...

Hihi, mijn post was grappiger dan jouw post :grin:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#9
RSW zei:
Angramar Temenos zei:
Nikki, ik heb nog wel een goede combinatie voor je: Uitgekookte red bull snuiven met wat jenkem erbij, en nog wat banaan en cola om de scherpe randjes eraf te halen.
Klik om te vergroten...

Hihi, mijn post was grappiger dan jouw post :grin:
Klik om te vergroten...

Ik buig in nederigheid :grin:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#10
pff het algemene niveau van het topic is geloof ik echt omlaag aan het gaan, ben nu na paar dagen online te zijn geweest hier wat rond aan het kijken maar de topics worden steeds slechter.

Ik snap uberhaupt niet wat haar verhaal met drugs heeft te maken, laat staan research chemicals.

Ibuprofen is een pijnstiller, je had pijn omdat je van de trap af viel, wat een raadselachtige situatie zeg :rolleyes:
S
StarGuitar*Lid
01-01-2024, 00:00
#11
RSW zei:
Beste Nikki,

Welkom op dit forum. Het is waar dat jongeren steeds vaker de combinatie 'van trap afvallen' en 'pijnstillers nemen' gebruiken, zonder vooraf informatie op te zoeken op het web.
Hoewel het misschien een intense rush oplevert, is het gezien de bijwerkingen die jij noemt (kortademigheid, pijn) toch onverantwoord ben ik bang. Ik zou dan ook ten strengste af willen raden om het gebruik van deze combinatie voort te zetten in de toekomst.
Voor verdere hulp kan ik je doorverwijzen naar je huisarts.

Groetjes,

Dr. RSW
Klik om te vergroten...

Ik heb niks kunnen vinden over de dosering, anders had k het ook wel eens geprobeerd :)
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#12
StarGuitar* zei:
RSW zei:
Beste Nikki,

Welkom op dit forum. Het is waar dat jongeren steeds vaker de combinatie 'van trap afvallen' en 'pijnstillers nemen' gebruiken, zonder vooraf informatie op te zoeken op het web.
Hoewel het misschien een intense rush oplevert, is het gezien de bijwerkingen die jij noemt (kortademigheid, pijn) toch onverantwoord ben ik bang. Ik zou dan ook ten strengste af willen raden om het gebruik van deze combinatie voort te zetten in de toekomst.
Voor verdere hulp kan ik je doorverwijzen naar je huisarts.

Groetjes,

Dr. RSW
Klik om te vergroten...

Ik heb niks kunnen vinden over de dosering, anders had k het ook wel eens geprobeerd :)
Klik om te vergroten...


Bij "van de trap vallen" geloof ik dat threshold op 7 traptreden ligt. :wink:
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Pak Suiker zei:
StarGuitar* zei:
RSW zei:
Beste Nikki,

Welkom op dit forum. Het is waar dat jongeren steeds vaker de combinatie 'van trap afvallen' en 'pijnstillers nemen' gebruiken, zonder vooraf informatie op te zoeken op het web.
Hoewel het misschien een intense rush oplevert, is het gezien de bijwerkingen die jij noemt (kortademigheid, pijn) toch onverantwoord ben ik bang. Ik zou dan ook ten strengste af willen raden om het gebruik van deze combinatie voort te zetten in de toekomst.
Voor verdere hulp kan ik je doorverwijzen naar je huisarts.

Groetjes,

Dr. RSW
Klik om te vergroten...

Ik heb niks kunnen vinden over de dosering, anders had k het ook wel eens geprobeerd :)
Klik om te vergroten...


Bij "van de trap vallen" geloof ik dat threshold op 7 traptreden ligt. :wink:
Klik om te vergroten...

Hmm dat is interessant, een vriend van had al threshold bij 4, maar hij deed het ook anders, hij gebruikte het op kop.

mvg,
Drent
S
StarGuitar*Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Pak Suiker zei:
Bij "van de trap vallen" geloof ik dat threshold op 7 traptreden ligt. :wink:
Klik om te vergroten...

Thanks, binnenkort vakantie. I might give it a try :wink:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#15
Drent zei:
Hmm dat is interessant, een vriend van had al threshold bij 4, maar hij deed het ook anders, hij gebruikte het op kop.
Klik om te vergroten...

Jaja, head-first heb je minder nodig, ongeveer net zo'n verschil als tussen snuiven en slikken bij andere drugs

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."