Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPhenibut verslaving, hoe snel?

Phenibut verslaving, hoe snel?

7 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
G
Ganjasmoker1993Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Dag allen,

Hoe snel treedt een phenibut verslaving op?

Ik heb het nu 4 keer in een week gebruikt, steeds dosissen van 6 gram. Ik ben er nu van plan om er een tijdje van af te blijven, echter vrees ik wel voor de verslaving als ik sommige verhalen moet geloven.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Na 4x een middel gebruikt te hebben lijkt het mij (nog) vrij eenvoudig te stoppen.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zeer snel! Niet langer dan 3 dagen achter elkaar gebruiken. Dat spul is nog verslavender dan GHB.
L
LysergineLid
01-01-2024, 00:00
#4
Phenibut wil je niet vaker dan eenmaal per week gebruiken om tolerantie te voorkomen en zelfs dan is het raadzaam om regelmatig een langere pauze in te lassen. De dosering zo laag mogelijk houden helpt om tolerantie tot een minimum te reduceren; 6 gram is namelijk (erg) hoog. Gister kwam dit middel negatief in het nieuws en het zou zonde zijn als het door onzorgvuldig gebruik gereguleerd wordt. Problemen die door dat onzorgvuldig gebruik ontstaan en kunnen leiden tot een verbod, kunnen met een beetje discipline en gezond verstand voorkomen worden.
H
HenkoeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb vorige week 3(500mg) dagen gehad en paar dagen daarna nog een 2 (500mg) per dag.
Zit ik nou ook dat ik ontwenningsverschijnselen krijg?

En hoe nu verder? Cold turkey of afbouwend stoppen?

Zo stom dit.
Deze werkt nog tot vannacht.
Of huisarts zo spoedig mogelijk bellen om baclofen?

Alvast bedankt.
G
Ganjasmoker1993Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Henkoe zei:
Ik heb vorige week 3(500mg) dagen gehad en paar dagen daarna nog een 2 (500mg) per dag.
Zit ik nou ook dat ik ontwenningsverschijnselen krijg?

En hoe nu verder? Cold turkey of afbouwend stoppen?

Zo stom dit.
Deze werkt nog tot vannacht.
Of huisarts zo spoedig mogelijk bellen om baclofen?

Alvast bedankt.
Klik om te vergroten...
Hey Henkoe

De dosissen die je tot nu toe tot je genomen hebt zal je geen ontwenning van krijgen. Hier kan je gerust in een keer mee stoppen. Pas er wel mee op, ik heb na 4 dagen in totaal 18g phenibut gebruikt te hebben vreselijke ontwenning gekregen.

Lees m'n topic eens door
https://drugsforum.nl/threads/kratom-zoplicon-phenibut-withdrawal-hel.64021/
S
StailozLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ganjasmoker1993 zei:
Dag allen,

Hoe snel treedt een phenibut verslaving op?

Ik heb het nu 4 keer in een week gebruikt, steeds dosissen van 6 gram. Ik ben er nu van plan om er een tijdje van af te blijven, echter vrees ik wel voor de verslaving als ik sommige verhalen moet geloven.
Klik om te vergroten...

Ik zou als ik jou was gewoon stoppen. Misschien zal je niet helemaal top voelen, maar het zal te doen zijn. Ik zeg niet dat je ze hebt hoor, maar vaak is angst voor ontwenning reden genoeg voor mensen om er maar nog even mee door te gaan en dan ga je die helse ontwenning wel te pakken krijgen, dus ik zou als ik jou was direct ermee stoppen. Het is het echt niet waard.
N
N1987Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Viel je afkick mee?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."