Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Even lekker als koffie met een smaakje"
"Zodra de Snatsmogelijkheid begint"
"Whehe twas eerder vorig weekend da nogal lang is uitgelopen Voor ik het goe en wel besefte wast alweer zondag, 1weekl later :P"
"Teken dat ie vers is"
"De sterker de beter lijkt me"
"Dat is wat ze het speedtrauma noemen mijn beste vriend Welcome to my world"
"Lukt mij nochtans altijd"
"Toch maar zieke shit zeker als je het aangeboden krijgt als 'gewone ket' heb het overlaatst ook gedaan en heb toch wel een dik uur serieus verward rondgelopen.."
"Pep al dan niet gecombineerd met een downer.."
"Denk dat ik er toch eens 2 ga opsturen, vooral uit nieuwsgierigheid"