Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Javelin zei: Ambtenaar zijn moet een psychische diagnose worden Klik om te vergroten... Laat Dunne die maar niet lezen, dan zijn de - spreekwoordelijke - rapen gaar."
"Javelin zei: Off-topic : Ik wil namelijk een compliment aan Casrus geven. Hij heeft tot nu toe geen chem sex genoemd in zijn commentaren. Normaliter praat hij over de chemsex en dat hij een homo is vrijwel in alle topics, anders vergeten we dit hoor. Knap gedaan, Casrus! ❤️ Klik om te vergroten... Haha humor! Plus, ook niet geheel onbelangrijk, hij heeft er nog geen SOA van opgelopen. Dat geeft de burger moed. Volgende onderwerp!"
"whitesugar zei: Ja dat geld terugkrijgen vind ik dus ook al een gedoe.. maar we zullen zien hoe het nu gaat met corona. Klik om te vergroten... Of kiezen voor een clubnacht. Veel clubs zijn/gaan weer open. En is toch wat intiemer."
"Ik heb geen idee of jij - als anoniem drugsloos persoon - gelukkig bent. Je komt op mij niet al te gelukkig over, maar dat is volledig gebaseerd op de ingevoerde tekst. Het is mij dan ook volstrekt onduidelijk wie deze vraag dient te beantwoorden. Jij of ik? En als ik het ben, dien ik dan de vraag voor jou te beantwoorden? Lastig hoor zo op de 2e dag van 2024. Weet je zeker dat je geen dinsdagdipje hebt?"
"Alles beter dan Corona. On topic: ik zou voor 3-FA gaan. Rustige dosis (oraal) zo ongeveer 40 tot 50 mg."
"Calliweed2.0 zei: Nu ben ik nieuwsgierig geworden vertel 🤣 Klik om te vergroten... Denk met de bitcoins van zijn vader..."
"brightwolf zei: Jongens en meisjes, het jaar is nog niet om hè Klopt dat op 1 januari allemaal nog wel? Klik om te vergroten... Je hebt gelijk, ik verwacht zeker een witte kerst, of een sneeuwstorm."
"PamoSpanje zei: Nu heb ik horen zeggen dat dit ook kan liggen aan de eventuele bij/ vulstoffen die erbij zitten. Kan dat een reden zijn? Klik om te vergroten... Als er andere psychoactieve middelen in zitten, krijg je dat bij de testuitslag te horen."
"Zal vast je tolerantie zijn. Enige tijd terug schreef je " 1 keer in de drie maanden is niet te doen""
"Nee, niet weer een Corona topic. Please"