#1
Poncho. Ik heb er meerdere.
De meest rechter. 😅 Beste zuurpruim 🤣Als dat linksvoor tijdens Cirque Mistique was, aangenaam nog! 😎
Hoewel ik volgens mij wel constant een vrij grote glimlach op mijn gezicht had.
Dat! Mij (of nou ja, bij m'n vriendin) waren ze dus afgepakt. Ik vertelde dit aan een paar meiden. e vertelde enthousiast dat ze backstage waren binnengekomen en haalde 2 grote chupachups tevoorschijn. Zelfs een kind in een gratis snoepwinkel had niet zo'n blik van intens geluk als ik toen!Ik vind dat ook mooi. Mensen zijn je dan zo ongelofelijk dankbaar voor zoiets simpels. Ik maakte op een feest kennis met de collega van mijn vriendin. Ik uitdelen aan heel zijn groep. Die hebben het schijnbaar nog steeds over "de held met de lollies".
Dit krijg je niet uitgelegd aan mensen die nooit (eerlijk is eerlijk..onder de invloed) zo'n feest hebben bijgewoond.
❤️ Mag ik dit idee van je lenen? ❤️Ik neem bij Awakenings Easter volgende week zaterdag ook zeker weer een stickervel met hartjes mee.
Die ga ik na een leuk gesprekje opplakken bij lieve mensjes. Was bij vorige feest ook zo leuk om te doen en genieten van de lieve reacties.
Tja, dit kun je niet uitleggen aan mensen die nooit op zo’n feest geweest zijn of nooit wat hebben gebruikt.
Natuurlijk!❤️ Mag ik dit idee van je lenen? ❤️
Lijkt mij ook heel leuk, spread the love!
Ging je nou ook overdag? Dan ga ik extra lief doen tegen mensen, wie weet krijg ik een sticker!😆Ik neem bij Awakenings Easter volgende week zaterdag ook zeker weer een stickervel met hartjes mee.
Die ga ik na een leuk gesprekje opplakken bij lieve mensjes. Was bij vorige feest ook zo leuk om te doen en genieten van de lieve reacties.
Tja, dit kun je niet uitleggen aan mensen die nooit op zo’n feest geweest zijn of nooit wat hebben gebruikt.
Ja ik ben er overdag!Ging je nou ook overdag? Dan ga ik extra lief doen tegen mensen, wie weet krijg ik een sticker!😆
Ja ik ben er overdag!
Wie weet, gewoon goed je best doen 🤣🤣🤣
Hahaha goed zo! Nee, vooralsnog geen kaartje over…hahahha ga ik doen! Btw, heb je toevallig nog een kaartje over?😆
Super leuk! Ik ga ook, met spacebril en lollies (hoop dat ik ze binnen krijg), dus mssn kunnen we een lolly uitwisselen (; Heel veel zin om lekker te dansen 🤩Haha heerlijk jullie verhalen!
Komende zaterdag mogen we weer hoor. Mystic garden staat op de planning. Echt mega mega veel zin in. Alleen, zijn er 2 vrienden afgehaakt en ga ik, na lang wikken en wegen, alleen heen!! Ik kan wel ergens aanhaken maar hen ken ik niet zo goed. Dus een beetje spannend. Maargoed, ik ga gewoon lekker dansen, kletsen en lollies uitdelen. Vorige keer had ik een lichtgevende toverstaf (zo’n roze voor kinderen) mee en heb ik daar zoveel vrienden mee gemaakt. Was echt fantastisch! Helaas is die thuis gesneuveld en een nieuwe is niet op tijd binnen. Maar dat mag de pret niet drukken
Space bril gaat zeker mee.
Hopelijk zijn er genoeg leuke mensen die mij verwelkomen (en laten de vervelende mensen mij, zeker na afloop als ik terugga, met rust)!
De harde plastics voor functioneel en lek-vrij, maar de siliconen hebben een dubbele functie als een geweldige fidget 😍Een festivaldop is echt handig, online te bestellen voor op je flesje water![]()
Uiteraard vergat ik hem vandaag mee te nemen.....Een festivaldop is echt handig, online te bestellen voor op je flesje water![]()
Die heb ik, en was ik vergeten, haha. Dus thanks, ga ze eens opsnorren!Space / diffractiebrillen! Ook supertof om willekeurige andere mensen (onder invloed) van mee te laten genieten. Een licht show die al lekker binnen kan komen op XTC kan met zo’n bril nog beter binnenkomen.
Snap ik super goed hoor. Zo heb je heel veel verschillende mensen op een festival. De mensen die er niet van houden laat ik lekker met rust en de rest weet me wel te vindenAls ik eerlijk ben vind ik dat soort 'props' echt verschrikkelijk.
Ik ga naar een festival voor de muziek maar ieder z'n ding uiteraard.
Ik wens je veel plezier, een jaartje pauze is een goeie;
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."