Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugs op Afterlife muziek

Drugs op Afterlife muziek

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#1
EDM all start to make sense when you're on drugs for the first time.
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#2
mdma, Afterlife en Awakenings fan . 🌺
E
Experiencer023Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hi,

De laatste tijd ben ik een steeds grotere van geworden van het muzieklabel Afterlife. Hierin vallen artiesten zoals oa. Tale of Us, Kevin de Vries, VNTM, Mind Against en Innellea onder. Deze draaien voornamelijk diepgaande techhouse muziek. Jullie herkennen vast wel de filmpjes met t hangende poppetje ondersteboven.

Nu ben ik benieuwd of er hier gebruikers zijn die regelmatig naar festivals of feestjes gaan van hen, en/of welke drugs jullie hierbij gebruiken om lekker op te gaan.
Awakenings organiseert jaarlijks tijdens ADE het Awakenings x Afterlife evenement in de gashouder, is hier toevallig iemand geweest en hoe zijn die ervaringen van jullie met t evenement/drugsgebruik met dit specifieke muziekgenre!

Ik hoor het graag!
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#4
@Experiencer023
Het is echt super lastig om bepaalde drugs aan een genre te koppelen. Bijvoorbeeld MDMA maakt alles leuk, dus zolang jij het leuke muziek vindt ga je er geweldig op. Zelf neem ik bijv ook 2C-B op een hardcorefeest want ja why not, al zouden sommige dat geen 'goeie' combinatie vinden.

Btw, kom je ook uit 023 😏
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#5
Experiencer023 zei:
Hi,

De laatste tijd ben ik een steeds grotere van geworden van het muzieklabel Afterlife. Hierin vallen artiesten zoals oa. Tale of Us, Kevin de Vries, VNTM, Mind Against en Innellea onder. Deze draaien voornamelijk diepgaande techhouse muziek. Jullie herkennen vast wel de filmpjes met t hangende poppetje ondersteboven.

Nu ben ik benieuwd of er hier gebruikers zijn die regelmatig naar festivals of feestjes gaan van hen, en/of welke drugs jullie hierbij gebruiken om lekker op te gaan.
Awakenings organiseert jaarlijks tijdens ADE het Awakenings x Afterlife evenement in de gashouder, is hier toevallig iemand geweest en hoe zijn die ervaringen van jullie met t evenement/drugsgebruik met dit specifieke muziekgenre!

Ik hoor het graag!
Klik om te vergroten...
Mega Afterlife fan hier. Wij gaan meestal naar sets van (4- 5 uur). Afgelopen jaren Adriatique, Mind Against, Colyn en Patrice Baumel gehoord en gezien. Meestal in de Marktkantine; helaas wordt deze in in juni gesloopt. Super jammer. MDMA en Deephouse is een geweldige combinatie, zeker voor sets tot 5 uur. Ga je het langer maken, dan wellicht 6-APB proberen. Denk wel aan de bekende pauze! Wij houden 10 weken aan.
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#6
Snuffelaar zei:
EDM all start to make sense when you're on drugs for the first time.
Klik om te vergroten...
Op MDMA is alle muziek mooi. Oké behalve dan S10.. wat een kutnummer is dat. Oehoe oehaa. Plus denk ik bij S10 altijd aan de rondweg Amsterdam.

OT: Afterlife en MDMA is wel buitencategorie.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik denk niet dat een bepaalde soort drugs te koppelen is aan een bepaald label. Neem gewoon de drugs waar je lekker op gaat tijdens een feestje.

Wil je lang doorgaan: speed
Wil je 4 uur lang onzin lullen tegen vreemden: mdma
Wil je 8 uur lang onzin lullen tegen vreemden: 6-apb
Wil je blij zijn en beetje trippen: lichte dosis 2-cb (niet de eerste keer op een feest doen)
Wil je jezelf heel tof vinden en je ego opblazen: coke (evt + alcohol, lekkerder wel schadelijker)
F
FladderflyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Experiencer023 zei:
Hi,

De laatste tijd ben ik een steeds grotere van geworden van het muzieklabel Afterlife. Hierin vallen artiesten zoals oa. Tale of Us, Kevin de Vries, VNTM, Mind Against en Innellea onder. Deze draaien voornamelijk diepgaande techhouse muziek. Jullie herkennen vast wel de filmpjes met t hangende poppetje ondersteboven.

Nu ben ik benieuwd of er hier gebruikers zijn die regelmatig naar festivals of feestjes gaan van hen, en/of welke drugs jullie hierbij gebruiken om lekker op te gaan.
Awakenings organiseert jaarlijks tijdens ADE het Awakenings x Afterlife evenement in de gashouder, is hier toevallig iemand geweest en hoe zijn die ervaringen van jullie met t evenement/drugsgebruik met dit specifieke muziekgenre!

Ik hoor het graag!
Klik om te vergroten...
Hier ook een groot fan. Ik kan niet anders zeggen dat de combi van deze melodic techno en MDMA geweldig is. Hoe je wordt mee genomen in de set en het verhaal van de dj,blijer kan je mij niet maken. Die muziek is gemaakt voor drugs. Ik luister thuis ook vaak setjes van SC dan kan ik het gevoel weer terug krijgen. Geen ervaring met andere drugs😉😃
I
InhoudsopgaveLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb 2 tb-303s. Zou er weer eens wat meer mee moeten maken..
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#10
Afterlife + awakenings 😍 mdma + ketamine voor mij daar!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."