#1
EDM all start to make sense when you're on drugs for the first time.
Mega Afterlife fan hier. Wij gaan meestal naar sets van (4- 5 uur). Afgelopen jaren Adriatique, Mind Against, Colyn en Patrice Baumel gehoord en gezien. Meestal in de Marktkantine; helaas wordt deze in in juni gesloopt. Super jammer. MDMA en Deephouse is een geweldige combinatie, zeker voor sets tot 5 uur. Ga je het langer maken, dan wellicht 6-APB proberen. Denk wel aan de bekende pauze! Wij houden 10 weken aan.Hi,
De laatste tijd ben ik een steeds grotere van geworden van het muzieklabel Afterlife. Hierin vallen artiesten zoals oa. Tale of Us, Kevin de Vries, VNTM, Mind Against en Innellea onder. Deze draaien voornamelijk diepgaande techhouse muziek. Jullie herkennen vast wel de filmpjes met t hangende poppetje ondersteboven.
Nu ben ik benieuwd of er hier gebruikers zijn die regelmatig naar festivals of feestjes gaan van hen, en/of welke drugs jullie hierbij gebruiken om lekker op te gaan.
Awakenings organiseert jaarlijks tijdens ADE het Awakenings x Afterlife evenement in de gashouder, is hier toevallig iemand geweest en hoe zijn die ervaringen van jullie met t evenement/drugsgebruik met dit specifieke muziekgenre!
Ik hoor het graag!
Op MDMA is alle muziek mooi. Oké behalve dan S10.. wat een kutnummer is dat. Oehoe oehaa. Plus denk ik bij S10 altijd aan de rondweg Amsterdam.EDM all start to make sense when you're on drugs for the first time.
Hier ook een groot fan. Ik kan niet anders zeggen dat de combi van deze melodic techno en MDMA geweldig is. Hoe je wordt mee genomen in de set en het verhaal van de dj,blijer kan je mij niet maken. Die muziek is gemaakt voor drugs. Ik luister thuis ook vaak setjes van SC dan kan ik het gevoel weer terug krijgen. Geen ervaring met andere drugs😉😃Hi,
De laatste tijd ben ik een steeds grotere van geworden van het muzieklabel Afterlife. Hierin vallen artiesten zoals oa. Tale of Us, Kevin de Vries, VNTM, Mind Against en Innellea onder. Deze draaien voornamelijk diepgaande techhouse muziek. Jullie herkennen vast wel de filmpjes met t hangende poppetje ondersteboven.
Nu ben ik benieuwd of er hier gebruikers zijn die regelmatig naar festivals of feestjes gaan van hen, en/of welke drugs jullie hierbij gebruiken om lekker op te gaan.
Awakenings organiseert jaarlijks tijdens ADE het Awakenings x Afterlife evenement in de gashouder, is hier toevallig iemand geweest en hoe zijn die ervaringen van jullie met t evenement/drugsgebruik met dit specifieke muziekgenre!
Ik hoor het graag!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."