Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey, Ik heb een vriend in amerika en die vroeg aan mij of ik hem zaadjes zou kunnen toesturen, Dit in een doos waar geen afzender opstaat, maar is dit verstandig ? ( klinkt stom hehe ) weet iemand de risico's hiervan ? greets"
"waarom heb ik het zelfde probleem ?"
"Van marijuana zijn er nog nooit doden gevallen wtf ? dus dat klopt niet, alcohol en tabak daarintegen ..."
"mijn ouders hebben er eigenlijk geen problemen mee (: me vader is zelf ook een gebruiker en heb gister nog samen met hem gesmoked, Gewoon eerlijk vertellen aan je ouders, maar iedereen heeft andere ouders ..."
"een vriend van me kreeg op ze viertiende al mee wat beetje ziek is, maar als je gaat halen zou ik vooraf bepalen wat je wilt zodat je zeg maar binnen loopt en zegt van: 1 gram <soort> zodat ze denken, oh die weet waar die het over heeft"
"Wiet in een Sisha roken is wel mogelijk, ik heb het al 2 keer in een Sisha gerookt ( met gewoon waterpijp tabak erin ) en dat werkte aardig goed, het gaat natuurlijk altijd om de hoeveelheid en wat voor wiet enz. maar als je het doet zou ik het goed vermalen en dan verspreid door het tabak doen, dus misschien zo: -------------------- waterpijptabak -------------------- wiet -------------------- waterpijptabak -------------------- wiet -------------------- waterpijp tabak -------------------- Dus kleine laagjes, zodat je niet alles in 1 keer verbrand met het kooltje"
"Mh, dan laat ik het maar, maar azurius verstuurt niet naar amerika .. Achja, dan moet hij het zelf maar regelen (:"
"DrippTone zei: gNuxx zei: en 2 dagen voordat je gaat oogsten moet je je takken doorbreken, of je stam. dan vecht de plant tegen zijn dood, en produceert hij extra thc. Klik om te vergroten... Bron? Of is het zo'n wiet fabeltje? Klik om te vergroten... Dit is wel een feit dacht ik, maar ik vind dat je wel respect voor je plantjes moet hebben en om ze dan te gaan doorboren Smookey"
"dit jaar heb ik mijn eerste eigen wiet gekweekt, maar ik had het niet echt slim aangepakt... Uiteindelijk stonden er mannetjes tussen me vrouwtjes waardoor me kwaliteit 0.0 was ;( volgend jaar beter!"
"denk meer dat je het doet omdat je dan iets smoked wat je zelfgemaakt hebt wat het leuk maakt"