te weinig voeding lijkt me niet want ze hebben een week elke dag voeding gegeven maar het moest om de 2 dagen we gebruikten cana tera flores (bloeistoffen)
#2
een vriend van me heeft 2 northerlight planten ze zijn nog altijd in de groei maar sinds een week komen er kleine cirkeltjes op het blad waar de kleur uit trekt en later gaatjes en het blad creëren
heeft iemand enig idee of dit een ziekte of door insecten veroorzaakt is(bladluis). las laatst ook iets over budmold http://foto-uploaden.nl/zie/kvwli7z
Zou volgens mij ook wel een tekort aan voeding kunnen zijn, maar pin me daar niet op vast.
#4
Ik zou ze met Bayer pyretrex afspuiten voor de bloei begint hoor.
Dat ze beesjes vrij is als ze gaat bloeien, weldra dus.
Als je dat zo gaat laten gaat dat alleen maar verergeren.
Kunt natuurlijk ook met tabak of een gier gaan verjagen, maar of dat even effectief gaat zijn ...
Moet je hopelijk niet meer uitleggen dat je best 's avonds als de zon onder is afspuit he
FF laten intrekken en terug proper spuiten, week erna process herhalen om uitgekomen eieren te verdelgen.
En gaan met dien bannan
#5
Dat kan komen door een tekort of teveel voeding, of het kan komen door ongedierte...
#6
Op jointjedraaien kan je de symptomen van overbewatering, overvoeding, N-P of K tekort, slechte zuurtegraad waardoor sommige elementen niet meer kunnen opgenomen worden door de wortels ETC opzoeken.
Check het
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.