Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseerste keer wiet kweken

eerste keer wiet kweken

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
z
zonneschijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wij zouden graag, voor de eerste keer, wiet kweken. :confused: Ik heb al wat opzoekingswerk gedaan via internet en we zouden graag beginnen met autoflowering weed.
Heeft er iemand ervaring mee? Wat heb je nodig (behalve de zaadjes)? Moeten de plantjes licht hebben via een lamp of is buitenlicht genoeg? Welk is de beste autoflowering weed?
Alvast bedankt voor de antwoorden.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wietkweken is een vak wat we je niet even in een postje kunnen leren.
Doe nog even wat meer opzoekwerk doen op www.wietforum.nl.
Als je een dagje de tijd neemt om daar alles te lezen weet ik zeker dat je een heel eind komt.
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vergeet niet dat je uit fouten leert!
Iedereen maakt wel eens een foutje.
Begin eerst met je zaadjes te ontkiemen.
Dit kan je doen bijvoorbeeld: door middel
van een glas water leg er een zaadje in en
ververs dagenlijks, of je kan ze ook tussen vochtige
doekjes legeen en als je een wit worteltje ziet in een
potje plaatsen.
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#4
wat hierboven al werd beschreven
+ de eerste keren dat je zelf kweekt is het altijd wat zoeken.
er zullen dingen fout lopen,...
maar zo leer je het .
je kan ook altijd eens bij een growshop voor informatie vragen.
succes
S
SmookeyLid
01-01-2024, 00:00
#5
dit jaar heb ik mijn eerste eigen wiet gekweekt, maar ik had het niet echt slim aangepakt...
Uiteindelijk stonden er mannetjes tussen me vrouwtjes waardoor me kwaliteit 0.0 was ;(
volgend jaar beter!
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Amateurtje zei:
Vergeet niet dat je uit fouten leert!
Iedereen maakt wel eens een foutje.
Begin eerst met je zaadjes te ontkiemen.
Dit kan je doen bijvoorbeeld: door middel
van een glas water leg er een zaadje in en
ververs dagenlijks, of je kan ze ook tussen vochtige
doekjes legeen en als je een wit worteltje ziet in een
potje plaatsen.
Klik om te vergroten...

Een zaadje ontkiemen in een glas met water waarin je het water dan elke dag ververst? Deze methode nog nooit gezien/van gehoord. Hoe zit het dan met de wortel/stengel groei? In het water heeft het toch geen houvast? Ook is het ( mits niet verduisterd) toch te licht om te ontkiemen?
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Probeer het maar eens na 3-5 dagen zal je kleine witte puntjes zien.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Amateurtje zei:
Probeer het maar eens na 3-5 dagen zal je kleine witte puntjes zien.
Klik om te vergroten...

En zodra de eerste witte puntjes te zien zijn meteen overpotten?
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja ongeveer 2-3mm in de grond. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."