#1
Hey,
Ik heb een vriend in amerika en die vroeg aan mij of ik hem zaadjes zou kunnen toesturen,
Dit in een doos waar geen afzender opstaat, maar is dit verstandig ? ( klinkt stom hehe )
weet iemand de risico's hiervan ?
greets
Ik heb een vriend in amerika en die vroeg aan mij of ik hem zaadjes zou kunnen toesturen,
Dit in een doos waar geen afzender opstaat, maar is dit verstandig ? ( klinkt stom hehe )
weet iemand de risico's hiervan ?
greets

Het enige wat kan gebeuren is dát ALS ze ontdekken dat er zaadjes inzitten hij/zij een brief in de bus krijgt van de douane dat er contraband naar ze gestuurd is en dat het in beslag genomen is. Dat is het enige dat je kan verliezen.