Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswiet zaden verzenden naar amerika ?

wiet zaden verzenden naar amerika ?

12 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
S
SmookeyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey,
Ik heb een vriend in amerika en die vroeg aan mij of ik hem zaadjes zou kunnen toesturen,
Dit in een doos waar geen afzender opstaat, maar is dit verstandig ? ( klinkt stom hehe )
weet iemand de risico's hiervan ?
greets :stoned:
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#2
De risico's kan je jezelf toch wel inbeelden....? drugs naar usa sturen...

Maar iig, als ze het onderscheppen lijkt de kans me klein dat ze bij jou gaan terecht komen, behalve als je maatje je naam noemt... Volgens mij is het risico geheel voor de ontvanger
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Greenlabs zei:
De risico's kan je jezelf toch wel inbeelden....? drugs naar usa sturen...

Maar iig, als ze het onderscheppen lijkt de kans me klein dat ze bij jou gaan terecht komen, behalve als je maatje je naam noemt... Volgens mij is het risico geheel voor de ontvanger
Klik om te vergroten...

Zaadjes zijn geen drugs :)

Ze kunnen nog steeds wel illegaal zijn in dat klote land, daar niet van.

Risico's zijn zeker alleen voor de ontvanger, in Nederland mag je toch gewoon zaadjes op de post doen?

Zolang jij ze niet verkoopt aan hem maar gewoon geeft kunnen ze je niets maken.
Toen jij nog in het bezit was van die zaadjes was het immers nog in een staat waar het legaal is.

Beter laat je hem gewoon bij Azarius oid. bestellen.
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik denk dat het wel kan. Heb zelf ook zaadjes opgestuurd gekregen vannuit India per post, is natuurlijk wel een ander land maar ook daar is het illegaal.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Is illegaal, maar het kan wel. Als het onderschept wordt (controle op VS is tegenwoordig streng) dan komt de verantwoordelijkheid geheel bij de ontvanger te liggen. Jou kan niks gemaakt worden, je vriend kan de bak indraaien met een beetje heel veel pech
M
MemmûmLid
01-01-2024, 00:00
#6
dan laat je het toch eerst naar je zelf sturen? Doe het zakje in een brief en stuur die naar hem. Niks aan de hand. Dat laffe gedrag altijd :mrgreen: Het enige wat kan gebeuren is dát ALS ze ontdekken dat er zaadjes inzitten hij/zij een brief in de bus krijgt van de douane dat er contraband naar ze gestuurd is en dat het in beslag genomen is. Dat is het enige dat je kan verliezen.
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#7
...en je hoeft er toch geen afzender op te zetten, en anders geef je het adres op van iemand die je niet zo mag, je ex of zo :smilingimp: kunnen ze in ieder geval niet bij jou uitkomen......
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#8
het zou op zich wel kunne hoor dat zelf verzenden via post maar zou het dan in een cd-doosje steken met een cd enzo erin...

by the way azarius stuurt geen wiet zaden naar vs:
Please check if this product is legal in your country. We cannot ship this product to Australia, Finland, Norway, Portugal, Switzerland, United States, Afghanistan and Brazil.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ach als hij dat wil.. Ze gaan heus geen brieven open prutsen van 0,2 gram om te kijken of er dope in zit. En ze gaan heus niet iemand de gevangenis in sturen voor 10 zaadjes, hooguit een boete! Ze kunnen jou adres nooit achterhalen, dus ik zou, als hij het echt wil, de zaadjes gewoon opsturen. :tearsofjoy:
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dr Gonzo zei:
...en je hoeft er toch geen afzender op te zetten, en anders geef je het adres op van iemand die je niet zo mag, je ex of zo :smilingimp: kunnen ze in ieder geval niet bij jou uitkomen......
Klik om te vergroten...

lol.. Anders heb ik nog wel een ex!
r
robertensoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heeft iemand ervaring met zaadjes versturen naar aruba want me vriend woont daar en ik vroeg me af waar ik allemaal rekening mee moet houden zodat hij er geen problemen aan overhoud.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Veel online seedshops sturen gewoon zaadjes naar Aruba.. Althans, er word niet vermeld dat ze dat niet doen.

Ik ken de Arubaanse wetgeving niet echt, hoe word daar tegen de kweek van wiet aangekeken?
Als dat erg negatief is, dan zijn alle antwoorden reeds gegeven wel van toepassing denk ik.

Het valt te proberen, maar mocht het onderschept worden is de verantwoordelijkheid geheel aan de ontvanger.
S
SmookeyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mh, dan laat ik het maar, maar azurius verstuurt niet naar amerika ..
Achja, dan moet hij het zelf maar regelen (:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."