#1
Thanks voor de reacties!
Kan ik hier ook wat mee?
http://azarius.net/headshop/vaporizers/portable_vaporizers/vaporgenie/
![:)]()
Kan ik hier ook wat mee?
http://azarius.net/headshop/vaporizers/portable_vaporizers/vaporgenie/
SmokeMe zei:Thanks voor de reacties!
Kan ik hier ook wat mee?
http://azarius.net/headshop/vaporizers/portable_vaporizers/vaporgenie/
![]()
Ja da's de v-tower waar ik het over haddain zei:Ok, ik heb zelf geen vaporizer, maar ik heb al wel geprobeerd bij vrienden, en m'n ogen wat opengehouden op festivals (portable) sites enz.
Bij een vaporizer krijg je in 99 percent van de gevallen waarvoor je betaald, kies je een supergoedkoop ding, kan het dat het zijn werk niet goed doet, of direct kapot is....
Zo dus bij die portable dingen, ze zijn grappig op een festival, maar of ze behoorlijk werken, nee.
Bij een van mijn vrienden hebben we deze gebruikt:
http://www.azarius.nl/headshop/vaporize ... r_v-tower/
En ik moet zeggen wauw! als ik alleen woon, ik koop me sowieso een vaporizer. We hebben hier met 3 ervaren (dagelijkse) blowers een hele avond gedaan om een 2tal gram wiet weg te werken, en we waren van de kaart. Een temperatuurmeter die makkelijk in te stellen is, is een must. Wel is bij hem het slangetje kapot gegaan (waar je wel heel makkelijk een vervangstuk voor kan krijgen) En waren we het erover eens dat ballonnetjes misschien ook wel fijn waren geweest. Maar al bij al voor de "goedkopere kwaliteitsvap" was dit toch een pareltje.
Ik hoop dat je hier wat aan had!
Wat nou goedkopere kwaliteitsvap? Met zijn 100 euro lager en zeer goede kwaliteit rockt die shit de duurdere vaporizers zoals de volcano enzo, doen eigenlijk hetzelfde... "AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."