Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVaporizer kopen

Vaporizer kopen

12 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
S
SmokeMeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Thanks voor de reacties!

Kan ik hier ook wat mee?
http://azarius.net/headshop/vaporizers/portable_vaporizers/vaporgenie/

:)
S
SmokeMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste mede-gebruikers :),

Ik ben van plan me een vaporizer aan te schaffen, het probleem is alleen dat ik de ballen verstand van die dingen heb

Nu heb ik er op internet een aantal gevonden:
http://www.onlinesmartshop.nl/herborizer-sphere-p-1496.html
http://www.onlinesmartshop.nl/vaporizer-aromed-p-1365.html
http://www.onlinesmartshop.nl/verdamper-p-1282.html
http://www.elephantos.com/nl/head-s....html?osCsid=ba623476e87bc765ca46de50baa40430
Maar ik heb geen idee welke ik kiezen moet, ze zijn allemaal zo shiny :hearteyes:


Weet iemand wat gezien de prijs/kwaliteit de beste aankoop is? Andere suggesties dan de bovenstaanden zijn ook welkom :)
S
SmookeyLid
01-01-2024, 00:00
#3
waarom heb ik het zelfde probleem ? :openmouth:
S
SmokeMeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Geen idee :wink:

BUMP
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het is een beetje wat je precies wil. Er zijn veel verschillende vaporizers die allemaal anders werken. Wil je een apparaat waar je het uit hijst, of een zak waar het ingeblazen word of een stukje wat je op je waterpijp kan zetten en zo verdampt?

Maar ik zal even zeggen wat ik persoonlijk zou aanraden, mijn top 3.

Dit is qua kwaliteit een goeie, en vergeleken met kwaliteit wel een van de goedkopere:
http://www.dutch-headshop.com/vapir-digital-air-p-357.html

Dit is ook een erg fijn apparaat, maar zeer prijzig:
http://thewebcompany.nl/verdamperwinkel/nieuwe_productdetail.php?productid=1013

Dit werkt, het is redelijk goedkoop. Zou er prima mee moeten lukken:
http://www.dutch-headshop.com/aanbieding-elektrische-vaporiser-p-460.html

Je kunt ook nog gaan voor een Vulcan, die vult een zak met damp die je daar uit moet hijsen. Maar persoonlijk geef ik dan toch de voorkeur aan bovenstaande.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Volcano is de beste qua effect, wel geniaal dingetje maar zo verschrikkelijk duur.
S
SmokeMeLid
01-01-2024, 00:00
#7
SmokeMe zei:
Thanks voor de reacties!

Kan ik hier ook wat mee?
http://azarius.net/headshop/vaporizers/portable_vaporizers/vaporgenie/

:)
Klik om te vergroten...
S
SmokeMeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Iemand ervaring hier mee?
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb de Vapo 2 besteld, ben benieuwd :P

http://www.azarius.nl/headshop/vaporize ... ke_bubble/
P
PaffertLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb de Arizer V-tower, onder de 200 euro en volgens velen is hij gewoon net zo goed zo niet beter dan die belachelijk dure vaporizers.

Koop in elk geval geen vaporizers waarbij je je spul op een hete plaat legt of andere verwarming, maar koop er een die gebruikmaakt van convectie (hete lucht stroomt door de wiet, en zo wordt het verdampt, de wiet raakt geen verwarmingselement aan whatsoever).
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ok, ik heb zelf geen vaporizer, maar ik heb al wel geprobeerd bij vrienden, en m'n ogen wat opengehouden op festivals (portable) sites enz.

Bij een vaporizer krijg je in 99 percent van de gevallen waarvoor je betaald, kies je een supergoedkoop ding, kan het dat het zijn werk niet goed doet, of direct kapot is....
Zo dus bij die portable dingen, ze zijn grappig op een festival, maar of ze behoorlijk werken, nee.

Bij een van mijn vrienden hebben we deze gebruikt:
http://www.azarius.nl/headshop/vaporize ... r_v-tower/

En ik moet zeggen wauw! als ik alleen woon, ik koop me sowieso een vaporizer. We hebben hier met 3 ervaren (dagelijkse) blowers een hele avond gedaan om een 2tal gram wiet weg te werken, en we waren van de kaart. Een temperatuurmeter die makkelijk in te stellen is, is een must. Wel is bij hem het slangetje kapot gegaan (waar je wel heel makkelijk een vervangstuk voor kan krijgen) En waren we het erover eens dat ballonnetjes misschien ook wel fijn waren geweest. Maar al bij al voor de "goedkopere kwaliteitsvap" was dit toch een pareltje.

Ik hoop dat je hier wat aan had!
P
PaffertLid
01-01-2024, 00:00
#12
dain zei:
Ok, ik heb zelf geen vaporizer, maar ik heb al wel geprobeerd bij vrienden, en m'n ogen wat opengehouden op festivals (portable) sites enz.

Bij een vaporizer krijg je in 99 percent van de gevallen waarvoor je betaald, kies je een supergoedkoop ding, kan het dat het zijn werk niet goed doet, of direct kapot is....
Zo dus bij die portable dingen, ze zijn grappig op een festival, maar of ze behoorlijk werken, nee.

Bij een van mijn vrienden hebben we deze gebruikt:
http://www.azarius.nl/headshop/vaporize ... r_v-tower/

En ik moet zeggen wauw! als ik alleen woon, ik koop me sowieso een vaporizer. We hebben hier met 3 ervaren (dagelijkse) blowers een hele avond gedaan om een 2tal gram wiet weg te werken, en we waren van de kaart. Een temperatuurmeter die makkelijk in te stellen is, is een must. Wel is bij hem het slangetje kapot gegaan (waar je wel heel makkelijk een vervangstuk voor kan krijgen) En waren we het erover eens dat ballonnetjes misschien ook wel fijn waren geweest. Maar al bij al voor de "goedkopere kwaliteitsvap" was dit toch een pareltje.

Ik hoop dat je hier wat aan had!
Klik om te vergroten...
Ja da's de v-tower waar ik het over had :rock: Wat nou goedkopere kwaliteitsvap? Met zijn 100 euro lager en zeer goede kwaliteit rockt die shit de duurdere vaporizers zoals de volcano enzo, doen eigenlijk hetzelfde...

Maar heb hem nog niet met wiet geprobeerd eigenlijk, jij zegt dus dat je serieus een hele avond doet over 2 gram? Heb je wel geroerd met dat staafje ofzo want ik dacht altijd dat je er een halfuur meedoet ofzo :grin:
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nou, we hebben er een avond plezier aan gehad, maar het rookte inderdaad geen uren hoor. We hebben hem 2-3 keer gevult gehad, om te testen, een keer een knopje, een keer goed gegrind... We hebben later nog wel verder gerookt, maar na die twee gram was het toch even meer als genoeg, het was maar om een voorbeeld te geven dat twee personen die elke dag meerdere joints roken (en ikzelf waar het iets meer meevalt) er toch nog enorm plezier van hebben. Ook noemde ik het goedkoper omwille van het slangetje dat die avond nog kapot ging (het glazen uiteinde dan), maar het is en blijft zeker en vast een pareltje!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."