Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik welke shop zijn ze toegelaten? Weet je dat toevallig?"
"Devill Hills Haze, 10,50 bij de Capricorn in Heerlen Ruikt en smaakt heerlijk"
"Hier moet alleen water bij, dus wietboter maken heeft geen zin Hoe moet ik het hiermee maken dan?"
"Gele Drum"
"Rook eigelijk alleen maar wiet, dus blunt wraps all the waaaaaay Voor een hasje maakt het me niet uit, draai toch inside-out dus is altijd evenveel vloei"
"eigenlijk moet je ook geen grinder gebruiken, maarja... Klik om te vergroten... Nee hele grammen natte plakkerige crap uit elkaar trekken is leuk Alhoewel goede wiet niet nat is, maartoch.. elke shop naait je daar wel mee"
"Rijbewijs mag niet, alleen ID"
"Gewoon de hele dag niks eten en 's avonds je joint roken En dan gewoon het braken zolang mogelijk uitstellen"
"Kan je niet normaal typen?"
"Ik lees hier veel tegenstrijdige dingen over, kan iemand me hier een eenduidig antwoord op geven? Kan je nou (als Nederlander) gewoon weer de coffeeshops in in Limburg en Brabant? (eigenlijk vooral Maastricht :P ) Zonder je in te moeten schrijven oid dus. Alvast bedankt (Y)"