#1
Ah zo, ik dacht dat de wiet onderin de bong hoorde te zitten
Vandaar de verwarring
Thanks!![:grin:]()
Vandaar de verwarring
Thanks!
Er hoeft ook niets door, alleen rook.SmokeMe zei:Dat zilverkleurige ding heeft echt maar een miniscuul gaatje, daar past volgens mij echt niks door?
Als je je wiet/hasj in dat tuutje doet, dan is hij toch tot aan de rand vol? Dan kun je je aansteker er toch tegenaan houden?SmokeMe zei:En met aansteker snap ik.. maar hoe? Ik krijg dat ding nooit helemaal tot beneden
Nee, want je wiet zit dus in dat tuutje.SmokeMe zei:En het gat bij die twist is best groot, dat ijs smelt neem ik aan, dan word je weed toch nat?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."