Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBong

Bong

6 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
SmokeMeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ah zo, ik dacht dat de wiet onderin de bong hoorde te zitten

Vandaar de verwarring

Thanks! :grin:
S
SmokeMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat zilverkleurige ding heeft echt maar een miniscuul gaatje, daar past volgens mij echt niks door?

En met aansteker snap ik.. maar hoe? Ik krijg dat ding nooit helemaal tot beneden

En het gat bij die twist is best groot, dat ijs smelt neem ik aan, dan word je weed toch nat?
S
SmokeMeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nou ik blow dus al enige tijd, maar heb de laatste tijd last van m'n keel en kreeg de tip een bong te kopen

Nou heb ik dit gedaan, deze is het geworden:

Niks fancy's, gewoon een bong

Nou zit ik dus met het ding en ben ik erachter gekomen dat ik geen idee heb hoe ik het gebruiken moet :)

Ik ben echt totaal noob met zo'n ding dus heeft iemand een simpele walktrough oid?
Hoe gaat de wiet erin? Hoeveel?
Hoe steek ik het aan?
Waar gaat het ijs in?
Waar is het gaatje aan de zijkant voor?
Hoe rook ik het?

Alvast bedankt :)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoe gaat de wiet erin?
In dat zilverkleurige tuutje

Hoeveel?
Zoveel als je wilt

Hoe steek ik het aan?
Met een aansteker

Waar gaat het ijs in?
Er zit zo'n twist in het midden hè? Zodat het ijs niet helemaal naar beneden valt. Zo ziet het eruit althans. Via de bovenkant erin gooien dus.

Waar is het gaatje aan de zijkant voor?
Vinger erop, rook aanzuigen, vinger los en doorzuigen zodat je de rook er doorheen zuigt.

Hoe rook ik het?
Vinger over dat gaatje, aansteken, zuigen, vinger los, doorzuigen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
SmokeMe zei:
Dat zilverkleurige ding heeft echt maar een miniscuul gaatje, daar past volgens mij echt niks door?
Klik om te vergroten...
Er hoeft ook niets door, alleen rook.

SmokeMe zei:
En met aansteker snap ik.. maar hoe? Ik krijg dat ding nooit helemaal tot beneden
Klik om te vergroten...
Als je je wiet/hasj in dat tuutje doet, dan is hij toch tot aan de rand vol? Dan kun je je aansteker er toch tegenaan houden?

SmokeMe zei:
En het gat bij die twist is best groot, dat ijs smelt neem ik aan, dan word je weed toch nat?
Klik om te vergroten...
Nee, want je wiet zit dus in dat tuutje.

h
henkjanpietLid
01-01-2024, 00:00
#6

Ik heb deze waterpijp/bong gekocht maar snap ook niet zo goed hoe hij werkt, kan iemand me helpen?

[Edit: Afbeelding aangepast, werkt nu wel. - MacLeod]
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je bumpt nu wel een heel oud topic :P
Ook doet je afbeelding het niet.

Exeptional heeft het erg goed uitgelegd hierboven.
Wat is jouw bong anders dan die waar bovenstaande uitleg op van toepassing is?

Dus wiet in het bowltje (zilveren dingetje, wel eerst gaasje/screentje in stoppen) vinger op het gaatje en mond op de grote opening. Dan aansteken en rustig zuigen, wanneer je op de helft zit vinger van het gaatje en goed inhaleren. Dan zuig je de opgebouwde rook uit de kolom leeg.

Werkende foto (kan ook link naar google afbeeldingen oid) zou handig zijn....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."