Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Niet een blunder onder drugs, maar.. mijn moeder in een blije bui op zestienjarige leeftijd uitgelegd hoe moleculen, dosering, wegen van inname *en* effecten in elkaar zitten.. opmerking na anderhalf uur: "Hoe weet jij dat eigenlijk allemaal?""
"plantenbak zei: Smile zei: Niet een blunder onder drugs, maar.. mijn moeder in een blije bui op zestienjarige leeftijd uitgelegd hoe moleculen, dosering, wegen van inname *en* effecten in elkaar zitten.. opmerking na anderhalf uur: "Hoe weet jij dat eigenlijk allemaal?" Klik om te vergroten... haha ja zulke acties heb ik ook wel eens.. ik zeg dan maar gauw dat ik een artikel op internet heb gelezen ofzo :P Klik om te vergroten... Neeneenee, je moest een werkstuk voor scheikunde en biologie maken!"
"Na een vader met een alcoholprobleem gehad te hebben moet ik zeggen dat ik het echt geen fijne drug vind; maar ja. Ik vind het niet de kutste. Niet qua ervaring en niet qua verslaving en niet qua levensverwoestend gevaar. Wat betreft verslaving en levensverwoestend gevaar (die twee zijn redelijk synoniem, ja) moet ik toch echt heroïne noemen. Voelt wel geweldig"
"Neuh; mij lijkt wel dat je de effecten en gevaren van gebruik een klein beetje kan uitzetten. Ik weet wat voor een molecuul LSD is en wat voor een molecuul ethanol is, en zelfs redelijk wat over de werking op je lichaam van beide weledelgestrenge atoomverzamelingen. Daarbij kan ik zeker stellen dat iemand wat betreft lichamelijke gezondheid nou eenmaal andere effecten zal ondervinden bij het een dan bij het ander. Je kan dus best een gevaar-schatting maken, en zeker op de lange termijn. Maar: Opa heeft gelijk. De 'slechtheid' van drugs ligt helemaal aan Of, Hoe en Waarom je het gebruikt."
"Het gaat niet om wat er in gaat, maar om hoeveel. Met oog op het eind van de avond..."
"Voer geen trollen. Ook niet als ze groen en geel zien en om de vijf minuten braakneigingen hebben"
"Ik denk dat ik het met donald eens ben. De herbals en capsuletjes zijn vaak niet zoveel; na gebruik van een paar (waaronder trouwens ook een happy cap, Trip E) ben ik sterk teleurgesteld. Wat betreft de stimulants: drink lekker veel cola, coffie of guarana soda en je hebt hetzelfde effect (:"
"Op THC, alcohol, paddo's en LSA is Misfit Love van Queens of the Stone Age altijd mijn favoriet. Helaas geen gehele albumversie gevonden, maar hier een heel goede taste: [youtube]bNbobVImyyA&fmt=18[/youtube] Hiernaast staan er talloze geweldige live versies op YouTube."
"een perfect geschonken Duvel.. puur genot."
"Ik ben al vijf jaar stapel op mijn meisje. De laatste twee jaar heb ik ook daadwerkelijk een relatie met haar, haha! Ze bestaan nog, die goede-vriend-turned-better-verhalen! Ze maakte mij tot wie ik ben, en zonder haar was ik nu heeeel ver van wie ik echt wilde zijn"