Have a lot of fun Maar dat gaat wel goedkomen als ik dat zo lees
#2
Hallo mense,
Ik ga zo voor het eerst een kwart pil nemen.
Ik ben met mijn man alleen thuis, de kinderen zijn een weekendje bij oma.
We hebben de kamer zo romantisch ingericht dus toen dachten we ....laten we het nog gezelliger maken hahaha.
Ben zooo benieuwd hoe ik het ga vinden. ( mijn man doet het regelmatig op feesten dus ben in goede handen)
#3
Spannend! Mijn eerste keer was echt super
Als het goed valt kan je altijd nog een kwartje/halfje bijnemen voor een wat intensere 'bodyfeeling'.
Veel plezier alvast!
#4
Leuk! Ben erg benieuw naar je reactie ernaar. Schrijf het allemaal lekker op!
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.