#1
Ben ik verslaafd als het aller eerste waar ik aan denk als ik wakker word Bromazolam is?
ik misbruik het al 1.5 maand
ik misbruik het al 1.5 maand
Ben ik verslaafd als het aller eerste waar ik aan denk als ik wakker word Bromazolam is?
ik misbruik het al 1.5 maand
Ja ja, er zijn mensen die makkelijk Benzodiazepines af kunnen bouwen, maar zeker niet bij iedereen het geval.Gewoon wegtyfen die troep, werkt nog het beste!
Ja gelijk heb jeNa 6 weken ben je sowieso afhankelijk en zul je (langzaam) moeten afbouwen.
Vanwaar je vraag? In je andere topic noem je jezelf al verslaafd.
Ga op zoek naar hulp om af te bouwen joh. Hoe langer je gebruikt des te moeilijker kom je er af.Ja gelijk heb je
Gaat het al beter met je @Benzo J ?Ben ik verslaafd als het aller eerste waar ik aan denk als ik wakker word Bromazolam is?
ik misbruik het al 1.5 maand
Stop onmiddellijk!! De ontwenningsverschijnselen zijn niet te beschrijven anders dan met door de hel gaan en dat maanden lang!Ben ik verslaafd als het aller eerste waar ik aan denk als ik wakker word Bromazolam is?
ik misbruik het al 1.5 maand
Dan heb je de ene medicatie ingeruild voor een andere.Ik ben eindelijk van mijn bromazolam verslaving af! Begon tricky te worden. Ik had namelijk steeds meer nodig opeens. Niet meer doorslapen erop en dan snachts om 03:00 nog weer 1 erbij moeten gooien etc. Uiteindelijk was ik gewoon natuurlijk een flinke zombie overdag.
Ben eraf gekomen door heel mijn voorraad weg te doen. En quetapine te nemen met een valiumpje erbij in de avond ..... die valium heb ik nu afgebouwd tot een halve.
Ik heb overigens niet superveel ontwenningsverschijnselen gehad. Geen enge dingen ofzo.
Gewoon wegtyfen die troep, werkt nog het beste!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."