Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBromazolam verslaving

Bromazolam verslaving

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
B
Benzo JLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ben ik verslaafd als het aller eerste waar ik aan denk als ik wakker word Bromazolam is?

ik misbruik het al 1.5 maand
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Benzo J zei:
Ben ik verslaafd als het aller eerste waar ik aan denk als ik wakker word Bromazolam is?

ik misbruik het al 1.5 maand
Klik om te vergroten...

Na 6 weken ben je sowieso afhankelijk en zul je (langzaam) moeten afbouwen.

Vanwaar je vraag? In je andere topic noem je jezelf al verslaafd.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#3
B00N zei:
Gewoon wegtyfen die troep, werkt nog het beste!
Klik om te vergroten...
Ja ja, er zijn mensen die makkelijk Benzodiazepines af kunnen bouwen, maar zeker niet bij iedereen het geval.

Ik weet ook niet of je aan stoerdoenerij doet, of dat je echt mensen wilt helpen met je lompe wegtyftip..

Succes met afbouwen van de Diazepam en misschien de Quetiapine en goed om te horen dat het verder zo makkelijk voor je lijkt te verlopen @B00N.
B
Benzo JLid
01-01-2024, 00:00
#4
dupont zei:
Na 6 weken ben je sowieso afhankelijk en zul je (langzaam) moeten afbouwen.

Vanwaar je vraag? In je andere topic noem je jezelf al verslaafd.
Klik om te vergroten...
Ja gelijk heb je
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Benzo J zei:
Ja gelijk heb je
Klik om te vergroten...
Ga op zoek naar hulp om af te bouwen joh. Hoe langer je gebruikt des te moeilijker kom je er af.
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Benzo J zei:
Ben ik verslaafd als het aller eerste waar ik aan denk als ik wakker word Bromazolam is?

ik misbruik het al 1.5 maand
Klik om te vergroten...
Gaat het al beter met je @Benzo J ?
P
PrutsertjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik denk er zeker niet makkelijk over die bromazolam was echt een bitch om vanaf te komen. Maar uiteindelijk komt het toch ook aan op wilskracht als je er echt vanaf wil, dus dat “gewoon wegtyfen” past zeker in die mindset
S
SiddoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Benzo J zei:
Ben ik verslaafd als het aller eerste waar ik aan denk als ik wakker word Bromazolam is?

ik misbruik het al 1.5 maand
Klik om te vergroten...
Stop onmiddellijk!! De ontwenningsverschijnselen zijn niet te beschrijven anders dan met door de hel gaan en dat maanden lang!
S
SpeedbootLid
01-01-2024, 00:00
#9
Na drie weken afbouwen was het voor mij al een verschrikking. Heb mij nog nooit zo slecht gevoeld… sterkte!
F
Fisherman's friendLid
01-01-2024, 00:00
#10
B00N zei:
Ik ben eindelijk van mijn bromazolam verslaving af! Begon tricky te worden. Ik had namelijk steeds meer nodig opeens. Niet meer doorslapen erop en dan snachts om 03:00 nog weer 1 erbij moeten gooien etc. Uiteindelijk was ik gewoon natuurlijk een flinke zombie overdag.

Ben eraf gekomen door heel mijn voorraad weg te doen. En quetapine te nemen met een valiumpje erbij in de avond ..... die valium heb ik nu afgebouwd tot een halve.

Ik heb overigens niet superveel ontwenningsverschijnselen gehad. Geen enge dingen ofzo.

Gewoon wegtyfen die troep, werkt nog het beste!
Klik om te vergroten...
Dan heb je de ene medicatie ingeruild voor een andere.
Is het wel via de huisarts? Je praat er wel heel makkelijk over.
P
PrutsertjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ben eindelijk van mijn bromazolam verslaving af! Begon tricky te worden. Ik had namelijk steeds meer nodig opeens. Niet meer doorslapen erop en dan snachts om 03:00 nog weer 1 erbij moeten gooien etc. Uiteindelijk was ik gewoon natuurlijk een flinke zombie overdag.

Ben eraf gekomen door heel mijn voorraad weg te doen. En quetapine te nemen met een valiumpje erbij in de avond ..... die valium heb ik nu afgebouwd tot een halve.

Ik heb overigens niet superveel ontwenningsverschijnselen gehad. Geen enge dingen ofzo.

Gewoon wegtyfen die troep, werkt nog het beste!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."