Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAl snel last van benzo withdrawal

Al snel last van benzo withdrawal

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#1
Na een paar dagen achter mekaar bromazolam te hebben gebruikt, heb ik in een week tijd hooguit 2uur geslapen.

Meer mensen hier ervaring mee?
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het brein past zich in jou geval vrij makkelijk aan aan de effecten van gaba,

Dit is een rebound effect en zal naarmate je hoge dosissen benzo's/thieno's neemt alsmaar erger worden, je bent er blijkbaar gevoelig voor.

Ook kan er na elke keer een kleine ontwennings periode een bekend fenomeen ontstaan genaamd kindling effect. elke keer wanneer je ontwent van middelen die werken op het gaba-erge systeem (zoals benzo's alchohol en ghb) word het erger en erger. Zelfs zo heftig dat mensen die vroeger heftige ontwenningen hebben meegemaakt zelfs niet eens meer een biertje kunnen drinken zonder in een dagenlange "paw" terecht te komen.

Benzo's zijn niet voor de poes, maar ze zijn gruwelijk makkelijk te krijgen.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
PsychedelicMagic zei:
Na een paar dagen achter mekaar bromazolam te hebben gebruikt, heb ik in een week tijd hooguit 2uur geslapen.

Meer mensen hier ervaring mee?
Klik om te vergroten...
Ja die tolerantie, ontwenning en afhankelijkheid gaat heel snel. Nooit meer dan twee keer per week een benzo nemen. Als je het elke week twee keer doet dan kan je ook al langzaam gewend raken.
Schrijf ook altijd op wanneer je neemt want benzo's veroorzaken geheugenverlies dus je vergeet hoe vaak je het neemt. Dan denk je dat het twee keer per week is maar dan kan het zo maar veel vaker zijn.
S
SiddoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb met afbouwen een jaar zware paniekaanvallen gehad, om over de rest maar te zwijgen.
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja, als ik al een week niet slaap na een aantal dagen bromazolam te hebben gebruikt, dan ga ik de hell tegemoet als ik na een jaar dagelijks gebruik ermee afbouw... omg

die heavy rc benzodiazepinnes zoals clonazolam, flubromazolam en bromazolam, zijn wel echt fuckedup. ze zijn lekker, maar als ik ermee kap moet ik boeten en dat is niet cool
S
SiddoLid
01-01-2024, 00:00
#6
PsychedelicMagic zei:
Ja, als ik al een week niet slaap na een aantal dagen bromazolam te hebben gebruikt, dan ga ik de hell tegemoet als ik na een jaar dagelijks gebruik ermee afbouw... omg

die heavy rc benzodiazepinnes zoals clonazolam, flubromazolam en bromazolam, zijn wel echt fuckedup. ze zijn lekker, maar als ik ermee kap moet ik boeten en dat is niet cool
Klik om te vergroten...
Bij mij was het na ongeveer een (verschrikkelik) jaar plotseling zo goed als weg op wat kleine dingetjes na, maar die zijn ook verdwenen. Ik gebruikte geen alcohol.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."