#1
Voor mij werkt 1 mg etizolam prima. De afzuigkap moet wel heel hard aangestaan hebben als dat niet voldoende is. Lijkt me niet nodig om daar nog andere dingen bij te gooien. Moet er wel bij vermelden dat ik geen tolerantie heb.
Ik vind flunitrazolam ook niet zo fijn. Het duurt heel lang voordat ik iets begin te merken en zodra dat gebeurt, krijg ik een heel leeg/somber gevoel. Dan na 2 uur wel een niet in te houden, bijna comateus slaapje van enkele uurtjes.Na een stapnacht (gebruik paar lijnen speed) wil ik lekker en vooral megasnel diep in slaap komen. Dus niet om op te gaan spacen etc.
Welke research chem raden jullie aan plus dosering? Flunitrazolam deed bij mij weinig bijv.
Vind dit slecht advies. 1mg etizo + 0.5 clonazo + alcohol kan voor gevoelige mensen zeker gevaarlijk zijn.Ik vind flunitrazolam ook niet zo fijn. Het duurt heel lang voordat ik iets begin te merken en zodra dat gebeurt, krijg ik een heel leeg/somber gevoel. Dan na 2 uur wel een niet in te houden, bijna comateus slaapje van enkele uurtjes.
Ik zou 1 mg etizolam, met tegelijkertijd 0,25 of 0,5 mg clonazolam nemen.
Etizolam werkt in mijn ervaring erg snel (15 min), maar geeft voornamelijk geestelijke rust. De clonazolam heeft wat langer nodig om in te werken (minimaal 30 min tot soms wel een uur), geeft lichamelijk een loom gevoel en stuurt je daarmee heerlijk naar dromenland! Het is goed sterk spul, maar niet forcerend.
De clonazolam werkt ook lang door (minimaal 8 uur), dus je pakt een volle nacht. Daarbij sta je meestal nog een beetje stoned op, dat is ook wel lekker. Even ontbijten, koffie en douchen en je bent weer zo fris als een hoentje!
Pas wel op met veel alcohol of andere downers. Een paar glazen alcohol kan overigens naar mijn eigen ervaring prima.
Grappig, die tegengestelde ervaringen.Flunitrazolam werkte niet? Dat is zo'n beetje de aller sterkste RC benzo op de markt. Samen met Clonazolam, maar persoonlijk vond ik fluni fijner.
Ik weet niet hoeveel speed je gebruikt maar als je niet op fluni kan slapen erna zou ik geen benzo's gebruiken. Heb zelf van 1x per week n' benzo nemen een tijdje best veel insomnia gekregen, zelfs nu nog terwijl ik het al een tijd niet meer doe. Zou het niet vaker dan eens in de maand gebruiken, er zijn meer benzo verslaafde dan alcoholisten in Nederland.
Helaas hoort het er soms bij, dat je savonds wakker ligt. Ikzelf doseer speed alleen in de ochtend/begin middag.
Dat is geen probleem, ik ben bekend met de zorgen over deze combinatie (daarom noemde ik het ook, een paar glazen).Vind dit slecht advies. 1mg etizo + 0.5 clonazo + alcohol kan voor gevoelige mensen zeker gevaarlijk zijn.
Persoonlijk vind ik fluni veel warmer en fijner dan clonazolam. Gek dat je die reactie hebt.
Laat mij maar wakker blijven over t algemeen.Na een stapnacht (gebruik paar lijnen speed) wil ik lekker en vooral megasnel diep in slaap komen. Dus niet om op te gaan spacen etc.
Welke research chem raden jullie aan plus dosering? Flunitrazolam deed bij mij weinig bijv.
Ik ging bij 1 al KO. Heb ook geen tolerantie. 😂Etizolam. Maar ik heb nooit een benzo tolerantie gehad dus na max 3-4mg ging ik altijd k.o.
1mg deed niet zo veel bij mij. Heb nuchter ook wel eens 1 mg genomen en daar merkte ik weinig van. Pas vanaf 2mg.Ik ging bij 1 al KO. Heb ook geen tolerantie. 😂
Ik ben ook echt maar heel klein en licht. Maakt vast ook wel verschil?1mg deed niet zo veel bij mij. Heb nuchter ook wel eens 1 mg genomen en daar merkte ik weinig van. Pas vanaf 2mg.
Sowieso. Mijn vriendin ging ook ko van 1 mg en die is 1.61m lol.Ik ben ook echt maar heel klein en licht. Maakt vast ook wel verschil?
Hahaha. Ja, die lengte kom ik ook niet bovenuit. 😂Sowieso. Mijn vriendin ging ook ko van 1 mg en die is 1.61m lol.
Gewicht speelt altijd een rol. Vrouwen zijn ook gevoeliger zeggen ze.Sowieso. Mijn vriendin ging ook ko van 1 mg en die is 1.61m lol.
Ik ben bijna 2 meter en weeg 100 kilo, maar ik heb aan 1 ook wel genoeg. Meestal stop ik na een bepaald tijdstip wel met snuiven.Ik ben ook echt maar heel klein en licht. Maakt vast ook wel verschil?
Ja, me too. Je moet ook niet verwachten dat je een nakkie kan nemen en daarna een benzo natuurlijk. Ik wacht er ook altijd mee. Ik doe het ook niet vaak na een upper. Meestal zit ik het gewoon uitIk ben bijna 2 meter en weeg 100 kilo, maar ik heb aan 1 ook wel genoeg. Meestal stop ik na een bepaald tijdstip wel met snuiven.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."