Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3-fma ervaring en vergelijking met 3-fa

3-fma ervaring en vergelijking met 3-fa

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Weet niet meer of ik daarvoor 4-fma of 3-fma had geprobeerd, maar de 3-fa die ik nu heb bracht géén euforie alleen een heldere, wakkere staat, zo subtiel zelfs dat je het gemakkelijk mist.

Mijn antwoord: "Nee".

Heb met 3-fa géén plafonddienst ervaren.
h
hiimacidLid
01-01-2024, 00:00
#2
De werkingsduur van 3-fa bedraagt bij een normale dosering 8 tot 9 uur. Er is geen post-stimulatie. In mijn ervaring veroorzaken methamfetamine-analogen altijd slaapproblemen. Vooral toen ik 2fma snuifde, kon ik dagenlang niet slapen.
N
NickjeeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Recent relatief lage dosis 3-fma weer geprobeerd (35mg). Behoorlijk euforisch en stimulerend maar omg wat duurt de nawerking gruwelijk lang. Innemen vroeg in de avond is gegarandeerd plafonddienst en tot ver in de volgende dag nog effect. Ook een leuke afterglow maar dan nog.... Ik vroeg me af of het effect/gevoel van 3-fa vergelijkbaar is maar met kortere werkigsduur. Het is heel lastig om posts/comments te vinden met een goed beschreven vergelijking van mensen die met allebei ervaring hebben dus mocht dat voor jou gelden dan hoor ik heel graag over de overeenkomsten en verschillen, en de duur van effecten. Bedankt alvast.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#4
hiimacid zei:
De werkingsduur van 3-fa bedraagt bij een normale dosering 8 tot 9 uur. Er is geen post-stimulatie. In mijn ervaring veroorzaken methamfetamine-analogen altijd slaapproblemen. Vooral toen ik 2fma snuifde, kon ik dagenlang niet slapen.
Klik om te vergroten...

Nu, je het zegt.

Bedtijd kwam wél een uur of drie later.

Maar vergeleken met de ontiegelijke nastimulatie van NEP...
S
SerengetispaghettiLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb met 2/3/4-FMA altijd last gehad van slaapproblemen als je het te laat innam

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."