#1
Koop een cactus en eet ‘m op.
Hoewel, Mescaline duurt lang.
Nee, dan weet ik het ook niet 🤭
Hoewel, Mescaline duurt lang.
Nee, dan weet ik het ook niet 🤭
Ik sla over.Koop een cactus en eet ‘m op.
O-PCE (gerookt).
DPT (gesnoven) mg weegschaal nodig.
5-MeO-DMT freebase (gerookt), maar hier heb je een mg weegschaal voor nodig en het is niet voor beginners. En jullie moeten het niet allemaal tegelijk roken.
4-HO-MET.
Slecht advies, sorry. 5-MeO-DMT is absolúút niet “leuk” om “even” met een avondje vrienden te doen. DPT overigens ook niet.
Veeeeeeeeeeel te heftig, mogelijk zelfs zeer traumatisch wanneer in die context te lichtzinnig gebruikt. Recipe for disaster.
O-PCE geen ervaring mee maar ik zou nooit iemand aanraden om een dergelijk middel te gaan roken/vapen. Iets met: niet zelden het begin van het einde. Verslavend.
Doe dan inderdaad liever iets als truffels, 4-HO-MET, 5-MeO-MiPT (moxy), of mocht je eraan kunnen komen: 2C-B. (Illegaal, dus laat dit dan zeker testen want 2C-B is op de huidige markt regelmatig niet zuiver).
Koop een cactus en eet ‘m op.
Hoewel, Mescaline duurt lang.
Nee, dan weet ik het ook niet 🤭
Ahja, er zijn natuurlijk Mescaline analogen te koop. Maar TS vroeg om iets korts en dat past niet echt.Maak muziek en lol!
Stop een cactus in je ...
MAL.... 63 mg...
RC versie.
Maar misschien valt dat niet zo goed?
Ik zou wel eerst even de naalden van de cactus halen...Ahja, er zijn natuurlijk Mescaline analogen te koop. Maar TS vroeg om iets korts en dat past niet echt.
Maar anders: Escaline, Methallylescaline, Proscaline. Volgens mij is MAL de meest aangename van die drie.
O-PCE (gerookt).
O-PCE geen ervaring mee maar ik zou nooit iemand aanraden om een dergelijk middel te gaan roken/vapen. Iets met: niet zelden het begin van het einde. Verslavend.
Heb je met anderen MAL geprobeerd? Ik vraag dit omdat de rc verkocht wordt in 21 mg dosis en je raad telkens x3 aan. Kan best dat je gelijk hebt hoor, maar misschien ben je er niet gevoelig voor en gaan anderen direct een psychose tegemoet met meer dan 50mg?MAL.... 63 mg...
RC versie.
Maar misschien valt dat niet zo goed?
Heb je met anderen MAL geprobeerd? Ik vraag dit omdat de rc verkocht wordt in 21 mg dosis en je raad telkens x3 aan. Kan best dat je gelijk hebt hoor, maar misschien ben je er niet gevoelig voor en gaan anderen direct een psychose tegemoet met meer dan 50mg?
5-MeO-MiPT leek me erg op DPT (als het inderdaad allebei was wat op het etiket stond).
@Roze Olifant en @Casrus Ik zou dan gewoon aanraden aan de TS om O-PCE nasaal te nemen. Dan is het ook heel erg leuk en duurt het ook niet heel erg lang. Ik vind O-PCE echt de leukste disso die er is. Zowel om alleen te gebruiken als samen kun je echt hele leuke/grappige momenten te hebben dan.
2-CB-FLY is ook echt heel erg leuk, momenteel ook echt 1 van mijn favorieten.
En 3-FA is een leuke stimulant waar je niet meteen de hele nacht van wakker blijft.
Geen ervaring met O-PCE oraal. Wel een aanrader dus? Dan toch misschien eens een beetje (mee)bestellen.
Waarin onderscheidt het zich van andere disso’s? Moet ik eerder aan iets verdovends zoals de keta-achtigen denken of zit het meer in de hoek van meer stimulerende disso’s zoals de overige bekende x-x-PCE’s/PCP’s?
Kan ook eens googelen en zoeken natuurlijk hier op het forum, heb me hier eerlijk gezegd nooit in verdiept.
Met 'dronken cyborg' motoriek, lichtelijk afleidende futuristische visuele illusies en moeite met woorden formuleren tot een zin, drink ik nu 5 gram gedecarboxyleerde Hindu Kush wiet in een mok warme melk.
O-DSMT!❤Welke drugs of RCs zijn leuk om een avondje thuis met wat vrienden te doen? Ik prefereer RCs omdat dit gemakkelijk te bestellen is.
We houden niet van serotonine slurpers of spul wat een heel lange werkingsduur heeft.
suggesties?
O-DSMT is imo een slechte rc. Ik werd er warm en zweterig van, plus een heel kort lontje. Dit bij uiteindelijk 150 mg O-DSMT.O-DSMT!❤
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."