Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Tripzitter is bijna een verplichting. En al helemaal als je op een boot gaat zitten, veel te makkelijk om daar van af te donderen. Op een boot uberhaupt lijkt me heel vet maar ook flink onveilig. Ik zou voor overdag gaan, je ziet beter wat er allemaal aan de hand is, je ziet waar je vaart, plus in het donker zien watermassa's er altijd wel scary uit. En onder LSD kan dat misschien nog veel erger worden. Als je normaal tript ben je nauwelijks aanspreekbaar voor omstanders, en je zult gemiddeld zo'n 8 uur bezig zijn totdat je weer normaal kan functioneren. Zorg in ieder geval dat je wél een tripzitter hebt. Succes & Have fun"
"Ookal is de dosis laag misschien reageert er iemand heftiger op en aangezien jullie ook zeker niet bij de wereld zullen zijn moet er echt een nuchter iemand bij zijn. Misschien hoefde het achteraf niet, maar LSD is echt de #1 drug om een tripzitter bij te hebben imo want je hebt geen idee wat er kan gebeuren en het is een lange trip."
"De laatste 2x dat ik pep heb gebruikt (helemaal geen grote hoeveelheden, niet meer dan een paar puntjes op een avond), ben ik de week daarna ziek geworden (symptomen van een flinke verkoudheid/griepje). Heb ergens gelezen dat pep een aanslag op je immuunsysteem is, kan dit bij mij zo sterk uitpakken dat ik van de kleinste dosis al gezeik krijg? Zou namelijk erg jammer zijn, vind een paar puntjes pep op een leuk feestje echt heerlijk, maar werk verder erg veel en wil graag fit zijn ipv dat halfzieke gezeik de hele tijd. Leef verder redelijk gezond, eet iets te weinig en rook te veel. Zijn er manieren om dit te voorkomen, door bijv. een boel fruit te eten oid? Alvast bedankt, Groetjes"
"1e keer gewoon altijd rustig aan doen. Wachten tot je iets voelt en je gewoon door je gevoel laten leiden, de MDMA laat je meestal wel goed voelen of je meer kan hebben of niet. Dus gewoon pas als je al lekker bezig bent dat 2e halfje nemen. En voor als je het nog een keer gaat proberen, wees vooral niet bang of ongerust of w/e. Gewoon ervoor openstaan en gaan! Inderdaad is thuis op de bank met wat chille vrienden een aanrader."
"Hai allemaal, 2 vrienden van mij (met redelijk wat ervaring met GHB en andere drugs), willen binnenkort op een feestje GHB combineren met speed, want dat zou 'oh zo belachelijk lekker zijn'. Jaja. Mij lijkt het niks meer dan vragen om problemen. Of kunnen kenners mij geruststellen dat het wel mogelijk is? Ga zelf misschien wat puntjes nemen maar ben er verder om op ze te passen, lijkt me wel zo op zijn plaats. Maar dus; levensgevaarlijk en absoluut niet doen, of mogelijk mits goed gedoseerd?"
"Pas op met het aantal keer dat je een dosis neemt, houd het bij 1 of 2 het gaat namelijk exponentieel en voor je het weet ga je out, heb nu al 2x op de intensive care gezeten met vrienden van mij. Vind het persoonlijk een rotdrug maar wie ben ik hè. Succes & veel plezier"
"Als je zo veel neemt ga je op een gegeven moment gegarandeerd bad."
"Je gaat je vast wel vermaken, wat mij betreft niet de ideale setting, maar kan weinig verkeerd gaan. Have fun"
"Of je receptoren verpest zijn weet ik niet - daar zullen kenners je antwoord op moeten geven. Dan over de praktische uitwerking van je gebruik - dat de XTC uitwerkt en je daarna weer een nieuwe neemt, waarna het gevoel niet echt terugkomt - is voor mij logisch. Wat ik en mijn vrienden altijd doen als we bijv. op een festival zijn en langer door willen op de rush, slikken we ons volgende halfje als er nog aan het pieken zijn van de vorige. Als je het eerst laat uitwerken en dan meer neemt zul je het fijne gevoel naar mijn ervaring nauwelijks terugkrijgen maar zal je alleen maar een beetje geforceerd strak staan. Ik slik dan meestal elke 2 uur een halfje, wat dan uiteindelijk neerkomt op 3 pillen in 12 uur, wat ik redelijk acceptabel vind voor 1x in de paar maanden."
"Ik heb altijd minstens 2 pakjes kauwgom bij. Volgende dag spierpijn, maar ach, is het altijd waard. Je zegt dat je graag superstrak staat, hoeveel pillen gooi je dan naar binnen op zo'n avond? Want als je er echt veel gebruikt vind ik het niet raar dat je misselijk wordt want je bent dan je hele lichaam naar de klote aan het helpen. En inderdaad, een jointje zorgt bij mij ook altijd voor wat meer rust in het geheel (ook voor wazigheid tho)."