Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC werkt niet meer

XTC werkt niet meer

2 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat je zegt over slikken tijdens de piek klopt, dat deed ik ook altijd. En doe ik nu ook maar toch is het gevoel meteen weg.

Afgelopen weekend 150mg 4fmp gedropt, 2u later halve triforce -> ging goed.
Vervolgens in de piek nog halve genomen. Hele effect weg, totaal 1.5 triforce op. Half 5 lag ik op bed en moest meteen kotsen. Heb eigenlijk nadat het effect was de rest van de avond niks stimulerends gevoeld. Kon nog wel prima uitgaan, maar elke keer als ik een biertje kreeg voelde het zo lastig op de maag dat ik het na een slokje meteen aan een maat gaf.

Zoals jij het doet, deed ik het dus voorheen ook en dat ging altijd prima. Het kan zijn dat mijn lichaam het gewoon niet meer wil. Ik zal eerst proberen een pauze te nemen van X, misschien dat ik het dan weer kan nemen. Ik twijfel of het aan de serotonine receptoren ligt eigenlijk. 4fmp gaat wel gewoon goed.

En dat ik middelen als LSD en 2cb in een korte periode ervoor had gebruikt zal het niet zijn.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik hoop dat iemand mij hier een beetje kan helpen al denk ik dat ik het antwoord zelf een beetje wel weet.

Ik gebruik nu zo'n 1.5 jaar XTC waarbij ik in het begin iets te enthousiast ermee om ging. In de zin van 'te vaak'.

Maar goed, sinds kort merk ik dat XTC niet (totaal anders) werkt. De eerste pil werkt prima, goede coming up het welbekende love gevoel en de heerlijke rush. Deze werkt uit en het lijkt gewoon normaal te verlopen dus neem je weer een nieuwe zoals iedereen dat wel doet op een feest. Vervolgens komt er geen coming up meer, geen rush, alleen vaag maar toch nog vrij helder in mijn kop. Dit is voor elke pil die ik dan nog neem, maar ik voel me dan meteen klote ook. Het gevoel lijkt dan een beetje op het gevoel dat je hebt na een avond flink hard gaan en dat je na het feest weer naar huis gaat. Dit gevoel komt dan dus meteen, in plaats van eerst een aantal geslikt te moeten hebben en heerlijk gegaan.

Zijn mijn receptoren verpest? Zo ja, dan is het mij wel duidelijk en redenen genoeg om voorlopig of voor altijd te kappen met X. Aan de andere kant denk ik ook gewoon dat het lichaam het op den duur niet meer wil en je het uit gaat kotsen wat me nu dus ook wel eens overkomt. Lijkt me dat de een er sneller mee klaar is dan de ander. Als ik zo om me heen kijk.


4fmp werkt wel lekker trouwens.
S
ScaffaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Of je receptoren verpest zijn weet ik niet - daar zullen kenners je antwoord op moeten geven.

Dan over de praktische uitwerking van je gebruik - dat de XTC uitwerkt en je daarna weer een nieuwe neemt, waarna het gevoel niet echt terugkomt - is voor mij logisch. Wat ik en mijn vrienden altijd doen als we bijv. op een festival zijn en langer door willen op de rush, slikken we ons volgende halfje als er nog aan het pieken zijn van de vorige. Als je het eerst laat uitwerken en dan meer neemt zul je het fijne gevoel naar mijn ervaring nauwelijks terugkrijgen maar zal je alleen maar een beetje geforceerd strak staan.

Ik slik dan meestal elke 2 uur een halfje, wat dan uiteindelijk neerkomt op 3 pillen in 12 uur, wat ik redelijk acceptabel vind voor 1x in de paar maanden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."