#1
Wat je zegt over slikken tijdens de piek klopt, dat deed ik ook altijd. En doe ik nu ook maar toch is het gevoel meteen weg.
Afgelopen weekend 150mg 4fmp gedropt, 2u later halve triforce -> ging goed.
Vervolgens in de piek nog halve genomen. Hele effect weg, totaal 1.5 triforce op. Half 5 lag ik op bed en moest meteen kotsen. Heb eigenlijk nadat het effect was de rest van de avond niks stimulerends gevoeld. Kon nog wel prima uitgaan, maar elke keer als ik een biertje kreeg voelde het zo lastig op de maag dat ik het na een slokje meteen aan een maat gaf.
Zoals jij het doet, deed ik het dus voorheen ook en dat ging altijd prima. Het kan zijn dat mijn lichaam het gewoon niet meer wil. Ik zal eerst proberen een pauze te nemen van X, misschien dat ik het dan weer kan nemen. Ik twijfel of het aan de serotonine receptoren ligt eigenlijk. 4fmp gaat wel gewoon goed.
En dat ik middelen als LSD en 2cb in een korte periode ervoor had gebruikt zal het niet zijn.
Afgelopen weekend 150mg 4fmp gedropt, 2u later halve triforce -> ging goed.
Vervolgens in de piek nog halve genomen. Hele effect weg, totaal 1.5 triforce op. Half 5 lag ik op bed en moest meteen kotsen. Heb eigenlijk nadat het effect was de rest van de avond niks stimulerends gevoeld. Kon nog wel prima uitgaan, maar elke keer als ik een biertje kreeg voelde het zo lastig op de maag dat ik het na een slokje meteen aan een maat gaf.
Zoals jij het doet, deed ik het dus voorheen ook en dat ging altijd prima. Het kan zijn dat mijn lichaam het gewoon niet meer wil. Ik zal eerst proberen een pauze te nemen van X, misschien dat ik het dan weer kan nemen. Ik twijfel of het aan de serotonine receptoren ligt eigenlijk. 4fmp gaat wel gewoon goed.
En dat ik middelen als LSD en 2cb in een korte periode ervoor had gebruikt zal het niet zijn.