Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGek idee Of geniaal plan ( report komt later)

Gek idee Of geniaal plan ( report komt later)

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
ScaffaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je gaat je vast wel vermaken, wat mij betreft niet de ideale setting, maar kan weinig verkeerd gaan.

Have fun
Q
QTarantinoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat Scaffa zegt inderdaad, niet echt een ideale setting. Lijkt mij echt zuur om met enorme pupillen door een pretpark te lopen waar allemaal nuchter volk loopt die op dat moment niks van jou gevoelens delen met je. Verder is xtc (in mijn ogen) bedoelt om de muziek intenser te beleven en het delen van liefde. Dan zijn er toch wel een hoop andere plekken waar het vele malen leuker is om te doen. Als je het toch besluit te doen, zal ik zeker je rapport lezen. Ben benieuwd!

Groeten,
QTarantino
s
steakerLid
01-01-2024, 00:00
#3
QTarantino zei:
Lijkt mij echt zuur om met enorme pupillen door een pretpark te lopen waar allemaal nuchter volk loopt die op dat moment niks van jou gevoelens delen met je.
Klik om te vergroten...

dan zet je toch een zonnebril op? probleem opgelost...
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tja, ik zou vooral de terugreis met nuchtere klasgenoten en leerkrachten niet zo tof vinden. Verder zal je niet de eerste zijn die waus in zo'n park loopt.
W
WhoCares?Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Zonnebril is inderdaad een goed idee , zal ik dan ook zeker doen :)


En we blijven 5 uur lang in het pretpark , dat is ongeveer de tijd dat de trip meestal duurd bij ons .

Ook houden we in het park de leerkrachten & nuchtere mensen zo ver mogenlijk van ons weg :)
K
Koenz07Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Neem oortjes mee voor de muziek! :)
Altijd als ik xtc gebruik naar een club ofso ga ik ff naar de wc als de muziek even kut is. En doe ik mijn oortjes in. Wauuww dan ga je hard
s
steakerLid
01-01-2024, 00:00
#7
niet om te zeggen dat je het warm water uitgevonden hebt, maar jullie gaan je normaal wel amuseren, ik zal zeker je report lezen als die er komt
W
WhoCares?Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Oke , ik wil jullie even klaarstomen voor mijn eerste report dat hier binne 2 weken te lezen zal zijn. Maar voor ik mijn report schijf wil ik weten wat jullie van ons plan denken , Gek idee of Geniaal plan. Het zit als het volgd in elkaar.


We gaan met het school naar een pretpark ( Bellewearde) , aangezien ik verander van school en het men laatste jaar is hebben we besloten er een knaller van te maken, na een tijdje zoeken hebben we toch terug iemand gevonden die een pillen kan geraken. Dus hadden we het idee om naar het pretpark te gaan onder de pillen , ik kan allesinds niet wachten wat er gaat gebeuren. Vandaar de vraag Gek idee of Geniaal plan ?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."