Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmax wat is aangeraden of toch wat minder pakken

max wat is aangeraden of toch wat minder pakken

4 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
i
it1985Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Dag lui,

wat vinden jullie een lekkere hoeveelheid om te nemen? Gewoon het maximale? of gewoon toch een stapje terug en ipv 200mg 140-160mg?
A
AgeOfLoveLid
01-01-2024, 00:00
#2
Probeer me zelf aan de 1-2mg per kg regel te houden. Maw op voorhand hoeveelheid beslissen :)
Q
QTarantinoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Let nooit zo erg op milligrammen. Ik neem over het algemeen 1 pinktop kristallen, na een 1 uur een halve rode defqon en dan is het meestal klaar. Op sommige festivals/feesten pak ik na die halve defqon nog 1 a 2 vingertoppen kristallen (of de ander helft van de pil).

Groet,
QTarantino
S
ScaffaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik werk eigenlijk altijd met halfjes. Heb vrijwel altijd pillen van de 180mg, en knal dan om de zoveel tijd (wat ongeveer goed voelt) een halfje erbij. Je gaat nooit echt te hard (ookal hou ik daar ook wel van maar dan voel ik me zo'n junk) maar wel de hele tijd superlekker. Beste methode voor op een feestje imo.
D
Delerium10Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Scaffa zei:
Ik werk eigenlijk altijd met halfjes. Heb vrijwel altijd pillen van de 180mg, en knal dan om de zoveel tijd (wat ongeveer goed voelt) een halfje erbij. Je gaat nooit echt te hard (ookal hou ik daar ook wel van maar dan voel ik me zo'n junk) maar wel de hele tijd superlekker. Beste methode voor op een feestje imo.
Klik om te vergroten...

Ja precies, als je naar een feest gaat is het echt aan te raden om om de zoveel tijd een halfje te nemen, en als je denk van nou het mag wel iets meer dan neem je gewoon je 2de halfje als je daar zin in hebt :mrgreen: uiteindelijk kom je dan ook lekker de hele nacht door en ben je aan het einde natuurlijk helemaal gesloopt, maarja daar is het einde voor :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."