Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"tja denk dat dat de MAIN reason is waarom de meeste blijven plakken... eigenlijk heb je niet eens een vrouw nodig..."
"als het krakt moeten het vlokken zijn... van basen word je toch oooh zooo rustig... ik garandeer u, ge zit binnen het jaar vast, zo paranoia als iets..."
"Is geen vraag maar een weet, nabij elke shop liggen de straten vol met plastic zakjes. Benieuwd wat voor goeds dit voor de jeugd gaat brengen. Dit kantje van nederland is werkelijk wel om te kotsen. haha, toppunt is dan nog dat de nederlandse snulflikken mensen tot in't buitenland volgen om dan nog meer poen te scheppen zeker. Wat denken jullie ervan ?"
"bongelongelong Kim zei: slipperman zei: Kim zei: ook handig om crack in te roken :P Klik om te vergroten... Crack in een waterpijp :/ In een droge waterpijp kan je het nog wel doen als je niks anders heb maar is een gwoon pijpje niet veel handiger? Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Coka moet je basen op zilverpapier na cleaning... of anders in zo'n glazen bong ja... wat mij hier wel opvalt is dat iedereen hier zo stoer en bangelik doet over hun SOFTIE gebruik. Niet alleen is NL de grootste europese dealer die er bestaat, nu gaat men hier alles nog cool en met show en prullen presenteren... een klein plastic flesje cole, een pen en wat zilverpapier is all you need... en geloof me, ik heb er al VEEL gehad, en ja hoor, zelfs express 3 bongs kapot geslagen... ik kan enkel de raad meegeven dat je op deze manier stapje voor stapje verder gaat..."
"dit is hersenschade en is ONOMKEERBAAR, dit soort van amnesia heeft een bepaalde naam ook, het is geen depersonalisatie noch derealisatie want dan begin je te hyperventileren en krijg je paniekaanvallen. soms zelf glaucoom. nu, je hebt daar wel problemen mee, maar het menselijk lichaam is sterk hoor, je moet nu gewoon doorbijten en alles komt terug goed. riskeer het niet naar de dokter te gaan, zodat men je XANAX of andere angstremende benzodiazepinen voor gaat schrijven.... Bang moet je zeker niet hebben, zolang je niet neer gaat, ni bang zijn, en anders weet je het toch niet meer... geen psychosomatische dingen verzinnen dus... na lang gestopt te zijn verander je terug, alles word min of meer terug normaal..."
"glad ijs gewoon water, poeder erin, zien dat de substantie goed waterig blijft en volledig is opgelost... filteren en inshotten... speed shotten is bizar... precies of het doet niks, maar je bent al vertrokken zie je... eens je de rockback doet in je ader en je ziet dat bloed die shotteuse inlopen aan zoiets begin je niet alleen, daar moet je iemand met al wat ervaring in het oog houden... nu speed cleanen vergeet dat maar, hoe kan je nu de grootste rotzooi ooit gemaakt cleanen... dan is er niks meer over... en zoals hier staat, eens gedaan, smoeltje toe tegen IEDEREEN, want als ze dat weten word je beschouwd als marginaal geval en kan je fluiten naar enige hulpdiensten en dergelijke... het is echt absurd weet je stel je de vraag is voordat je dat doet "was dit moeders wens, dat ik dit mijn lichaam aandoe" want weet je, gewoon lucht inshotten, daar ga je pas van"
"de prul eerst en vooral wat is ne gram ? toch niet die halve grammetjes die zo nat zijn dat ze 1 gram wegen ? en dan hangt er nog van af welke soort troep je hebt... snuffelt nen halve gram binnen en meanwhile shotte nen hele gram in the veins... dan zedde efkes vertrokken... maar ik heb ooit eens grijze gehad in een glazen potje, en een lijntje van 15cm was voldoende om 2 nachten compleet wakker te blijven... ik heb ne maat van mij is bezig gezien, maar da geloofde toch ni denk... 2,5gram ingeshot op ene nacht, dus op 24 uur 4 gram..."
"3 watten erin... sodakorrels... dan in KEI warm water laten weken... daarna schudden, de natte zwaardere watten maken elk puntje proper..."
"Qocaïne zei: Een spuitje zetten Klik om te vergroten... voila, en gedaan met al dat tuiniergezever"
"Telefoon zei: zaadjes van de Erythroxylon Coca gekregen benieuwd wat er van gaat komen ... Klik om te vergroten... negen van de tien niks... maar zoek eens achter een bonsai... idd, een erythroxylum coca bonsai plant... en wat papaver somniferums als accentplantje i't all healty, 't zen toch maar planten zeker"