#1
Hallo mensen :P (woot 1st post trouwens^^) Ik heb ongeveer 1.5 jaar lang elke dag tussen de 1 en 5 gram wiet gerookt, met een aantal stop periodes van maximaal 2 weken gehad (meestal op vakantie in het buitenland:P) en ben nu serieus gestopt, ik wil minimaal 3 maanden stoppen om mezelf te laten zien, dat ikzelf nog controle heb over mijn keuzes. Het lukt wel aardig, ben nu week gestopt. Maar ik ben gewoon zo bang dat ik nooit meer de oude wordt. (in ieder geval m'n gedachtengang en geheugen)
Ik kan wel een voorbeeld noemen: als ik bijvoorbeeld in een kamer sta, en de ruimte een beetje observeer, en er dan uitloop. En je zou me vragen, oke weet je nog hoe die kamer eruit ziet? Dan kan ik nog een paar details opnoemen, maar 80% ben ik alweer vergeten.
Ik hoop dat ik het een beetje goed uitgelegd heb, en dat iemand me hier iets over kan vertellen.
Groetjes Bastiaan
Ik kan wel een voorbeeld noemen: als ik bijvoorbeeld in een kamer sta, en de ruimte een beetje observeer, en er dan uitloop. En je zou me vragen, oke weet je nog hoe die kamer eruit ziet? Dan kan ik nog een paar details opnoemen, maar 80% ben ik alweer vergeten.
Ik hoop dat ik het een beetje goed uitgelegd heb, en dat iemand me hier iets over kan vertellen.
Groetjes Bastiaan
na vanavond ben ik trouwens gewoon weer gestopt hoor