Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPlantjes zette?

Plantjes zette?

10 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
j
jopsa!Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ey mense!

Het is weer voorjaar! zwaar de tijd voor plantjes dus.
Nou is mijn vraag aan jullie: Wat doen jullie dit jaar?

- Plantjes zetten in de tuin, voor eigen gebruik?
- Plantjes zetten in de tuin, voor eigen gebruik/verkoop?
- Plantjes zetten in de natuur, voor eigen gebruik?
- Plantjes zetten in de natuur, voor eigen gebruik/verkoop?
- Geen plantjes zetten?
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een spuitje zetten :sunglasses:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Het is weer voorjaar! zwaar de tijd voor piece's dus.

- piece op je eigen huis, voor eigen genot!
- piece op trein voor eigen en andermans genot!
- piece langs het spoor voor eigen en andermans genot!
- piece in de stad voor eigen en andermans genot!


:wave: :wave: :wave:
H
HappydudeLid
01-01-2024, 00:00
#4
wow man waarom willer er maar zo weinige een plantje of wat zetten ??? het gewoon geld groeien .. sterker nog geld dat groeit als onkruid :hearteyes:
wie wil dat nou niet ??? 1 goede buitenplant geeft je al gauw 300 gram :smoke:
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Happydude zei:
wow man waarom willer er maar zo weinige een plantje of wat zetten ??? het gewoon geld groeien .. sterker nog geld dat groeit als onkruid :hearteyes:
wie wil dat nou niet ??? 1 goede buitenplant geeft je al gauw 300 gram :smoke:
Klik om te vergroten...

misschien wonen sommige bij hun ouders en stellen die het niet zo op prijs als er wiet in hun tuin groeit :P
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#6
Plantjes in de tuin voor eigen gebruik. Het is meer de hobby van mijn pa, maar ik geniet er ook wel van (hoe ze groeien natuurlijk :wink:).
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#7
had 5 plantjes op me kamer

:stoned:
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#8
k heb vorige week maar weer eens 12 zaadjes op ons duinlandje geplant.. k zie wel wat er opkomt en wat er doodgaat :stoned:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#9
zaadjes van de Erythroxylon Coca gekregen benieuwd wat er van gaat komen ... :hearteyes:
S
Sc0rp10nLid
01-01-2024, 00:00
#10
Qocaïne zei:
Een spuitje zetten :sunglasses:
Klik om te vergroten...

voila, en gedaan met al dat tuiniergezever
S
Sc0rp10nLid
01-01-2024, 00:00
#11
Telefoon zei:
zaadjes van de Erythroxylon Coca gekregen benieuwd wat er van gaat komen ... :hearteyes:
Klik om te vergroten...

negen van de tien niks... maar zoek eens achter een bonsai...


idd, een erythroxylum coca bonsai plant...
en wat papaver somniferums als accentplantje :)


i't all healty, 't zen toch maar planten zeker

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."