Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beter er over nadenken dan het doen"
"Mind_blowing zei: Lauu zei: Me Three. Klik om te vergroten... +1 Klik om te vergroten... +2"
"Wat een downtjes,, heb je niks beters te doen?"
"Ik zie mezelf al zwemmen in een zwembad sos"
"Nou, je hersenen groeien tot je 23e dus schadelijk is het zoiezo, maar 3 biertjes per week kan niet zoveel kwaad geloof ik. dnarbys zei: ik drink elke week op vrijdag ongveer 3 biertjes. Klik om te vergroten... Hoe hou je dit in godsnaam vol? Als ik er eenmaal 3 op heb zit ik binnen no time op 12 flesjes"
"Als je zaadjes al ontkiemt zijn zou ik ze in speciaal stek-grond planten en dan een natrium of tl lamp er zeer dicht bovenop, als de stekjes dan gegroeid zijn zou ik ze in je tuin zetten rond eind april."
"Euroshopper longvloei"
"nicolai zei: hehe, wtf... Bestaat dat echt? Klik om te vergroten... Nee"
"Ik gebruik ook melatonine en blow ook, nooit last van gehad. Maar melatonine gebruik je toch als slaapmiddel, niet als drug?"
"Amaranth zei: Bij mij is het meestal een wisselwerking tussen drank en wiet/hasj. Als ik een tijdje vaak uitga en dan ook wel het nodige drink, blow ik een stuk minder (hooguit 1 klein jointje omdat ik dat zo lekker vind als ik dronken ben). Als ik echter vaker thuis zit rook ik liever een jointje dan dat ik een biertje opentrek. Lekker ongezond dus Klik om te vergroten... Een pure joint is minder ongezond dan een biertje Alleen de tabak is slecht voor je"