#1
Mm-hmiSmokex zei:Maarja ben wel soort van aan het minderen
Mm-hmiSmokex zei:Maarja ben wel soort van aan het minderen

Neee echt sinds de zomervakantie al sick veel geminderd. En nu ben ik de inhoud van de joints weer beperken tot 0.3 gram. En daarna dagen niet blowen tussendoor. Eigenlijk vind ik m n blowgedrag nu niet eens heel erg schadelijk voor mn verplichtingen. Kom nu de meeste verplichtingen wel na, terwijl ik eerst 90% liet schieten. Maarja moet wel beetje rekening gaan houden met als ik weer na school ga voor mn concentratie en geheugen enzo. Maarja dat is pas in september dus heb nog even de tijd xDExceptional Insight zei:Mm-hmiSmokex zei:Maarja ben wel soort van aan het minderen![]()
Ja, ik gebruik het ook als slaapmiddelSTRANQER zei:Ik gebruik ook melatonine en blow ook, nooit last van gehad.
Maar melatonine gebruik je toch als slaapmiddel, niet als drug?![]()
Mijn ouders zeiden dat m'n lichaam eraan moest wennen voor het optimaal effect heeft enzo.. Maarja, denk eigenlijk dat het wel direct effect had, was gewoon moe enzo. Maar ja je kan in principe aan alles geestelijk verslaafd raken idd, dus ook aan melatonine. Maar zo ver wil ik het niet laten komen.PepTalk zei:Je lichaam laten wennen? Waarom?
Met wennen bedoel je verslaafd maken? Nu weet ik wel, melatonine is een lichaamseigen hormoon waar je niet aan verslaafd kan raken. Toch lijkt me geestelijke afhankelijkheid niet uitgesloten.
Heb het zelf ook op die manier geprobeerd.
Nu kan ik niet slapen zonder te blowen, en denk niet te kunnen slapen zonder melatonine.
Maar om even je vraag te beantwoorden:
Melatonine kan niet de oorzaak zijn van die hartkloppingen, ook niet icm. wiet.
Had je die dag niet toevallig wat ( of veel) koffie of energydrink op? Die combinatie schijnt vaak hartkloppingen te veroorzaken, hoewel wiet alleen ( ook al heb je er nog nooit eerder last van gehad) hier ook reden genoeg voor is.
Maar goed dat je aan het minderen bent! Bij het dagelijks blowen gaat de essentie verloren..
ik ben niet iemand die in een bijsluiter kijkt, ik zag melatonine op dat doosje staan, dacht bij mezelf:``die naam komt me bekend voor, slik er maar gewoon 2 en doe wat rustig met de whiskey``, ik heb ook geen idee hoeveel dat dat was en wat veel is...iSmokex zei:@ Cropp Hmm ja van wiet opzich heb ik het nog nooit gehad. Maar als het sowieso al hartkloppingen kan veroorzaken heeft de melatonine dat waarsg versterkt ofzo.
'Toen heb ik gewoon de hele dag op een strandbedje in de schaduw van een palmboom liggen knikkebollen...'
dit klinkt wel erg relaxed haha.
Maar ja ik kijk er wel mee uit. nu ik er nog bij blow doe ik 1 mg. Als ik niet blow slik ik dan 2mg en als ik eraan gewent ben weer 1. Daarna misg nog halve (zit breuklijn op) maar dat zie ik dan wel. Denk dat dat wel helpt de eventuele afhankelijkheid van melatonine te verminderen.![]()
PepTalk zei:Als je het meet scheelt het toch redelijk veel.
Wanneer ik een jointje van gemiddeld formaat rook ( zo'n 0,4-5 gram, geen peuk) stijgt mijn hartslag van 60 in rust ( niet slecht he, voor een niet sportende stoner+roker) naar 80. Nog steeds ( of nog meer eigenlijk) in absolute rust.
dat heb ik dus nog nooit gedaan, ik zeg ook niet wat er gebeurt, maar wat ik er van merk :PPepTalk zei:I know, maar cropp zei dat hij erg veel moet roken voor een merkbaar verhoogde hartslag.
Dus ik dacht, ik post me ervaring en metingen met verhoogde hartslag even.![]()
cropp zei:dat heb ik dus nog nooit gedaan, ik zeg ook niet wat er gebeurt, maar wat ik er van merk :PPepTalk zei:I know, maar cropp zei dat hij erg veel moet roken voor een merkbaar verhoogde hartslag.
Dus ik dacht, ik post me ervaring en metingen met verhoogde hartslag even.![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."