Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWanneer planten?

Wanneer planten?

1 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
S
STRANQERLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal,

Ik wil binnenkort voor het eerst gaan kweken(buiten). En ik had deze gevonden:

http://www.azarius.nl/seedshop/award_winning_seeds/super_silver_haze_greenhouse_feminised/

Dan wil ik de gefeminiseerde versie aangezien ik zware beginner ben.
Er staat dat ik half oktober moet oogsten.

Nou had ik 2 vraagjes:

-Wanneer moet ik ze planten?
-Hoevaak moet ik ze water geven?

Gr STRANQER
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#2
http://www.wietforum.nl

Kijk, als je serieus een leuk wietje wil kweken deze zomer heeft het geen zin om een paar random vragen te stellen hier, want zo ga je er niet komen. Ga een middagje lezen op bovenstaande site en doe voor jezelf wat research. Er komt veel meer bij kijken dan iemand je in een post hier kan uitleggen, of je bent uren aan het typen. Zo heb ik het ook gedaan jaren geleden.

Om toch maar even antwoord te geven :rolleyes: : Zaadjes kun je ongeveer vanaf half-eind april planten, zolang het in ieder geval niet meer vriest snachts.

Hoe vaak je moet wateren hangt er van af hoe warm het is. De eerste maanden waarschijnlijk slechts een keer per 2-3 dagen, en wanneer het warmer wordt in de zomer om de 1 a 2 dagen. Maar hangt dus van de temperatuur af.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."