#1
Bij mij is het meestal een wisselwerking tussen drank en wiet/hasj. Als ik een tijdje vaak uitga en dan ook wel het nodige drink, blow ik een stuk minder (hooguit 1 klein jointje omdat ik dat zo lekker vind als ik dronken ben). Als ik echter vaker thuis zit rook ik liever een jointje dan dat ik een biertje opentrek.
Lekker ongezond dus![:grin:]()
Lekker ongezond dus

